Viestinnän ammattilaisten rekrytointipalvelu uudistui

Infor Oy on uudistanut viestinnän ammattilaisten rekrytointipalvelunsa Tiedottajapörssin nimeä myöten.

”Nimenvaihdokseen päädyimme, koska vanha nimi antoi liian kapean kuvan palvelun kautta haettavista ammattilaisista. Palvelua voidaan ja on käytetty myös esimerkiksi viestintäpäälliköiden ja -johtajien etsimiseen”, sanoo uudesta ComRekry-palvelusta vastaava Inforin apulaisjohtaja Johanna Haanpää.

ComRekryn kautta viestinnän osaajaa etsivälle työnantajalle tarjotaan 4­-6 haettuun työtehtävään parhaiten sopivaa kandidaattia suoraan haastatteluvaiheeseen. ComRekryn hauissa hyödynnetään yli 1400 työnhakijan profiilitietokannan lisäksi Inforin omia verkostoja ja sosiaalista mediaa. Palvelun avulla on myös mahdollista tavoittaa niitä ammattilaisia, jotka eivät ole aktiivisesti työnhakijoita ja olisivat muuten hankalasti tavoitettavissa.

”Viestintäpäällikön rekrytointiprosessi sujui hyvässä yhteistyön hengessä. Inforin henkilöstö toimi nopeasti ja saimme heidän asiantuntemuksen avulla hakijoita, jotka vastasivat toiveitamme”, toteaa CIMOn henkilöstöpäällikkö Maire Kokko.

ComRekryn kautta rekrytoidaan muun muassa tiedottajia, verkkoviestinnän asiantuntijoita, toimittajia, viestintäpäälliköitä ja -johtajia. ”Jokaisen työtä etsivän tai työpaikan vaihtoa harkitsevan viestinnän ammattilaisen kannattaa luoda työnhakijaprofiili ComRekryyn”, suosittelee Johanna Haanpää. Työnhakijaprofiilin luominen ja päivittäminen ComRekryssä on työnhakijalle maksutonta.

Comrekry LinkedIn:ssä
ComRekryllä on oma ryhmä myös LinkedIn:ssä. Ryhmässä keskustellaan viestintään ja rekrytointiin liittyvistä aiheista.

Lisätietoja ComRekrystä.

Apulaisjohtaja, Johanna Haanpää, Infor Oy, m. 040 501 5308, johanna.haanpaa@tat.fi

Lisätietoja CIMOn ComRekry-kokemuksista:

Henkilöstöpäällikkö, Maire Kokko, CIMO, maire.kokko@cimo.fi

Infor on Suomen johtava viestintäosaamisen kehittäjä. Tuotteitamme ovat viestinnän valmennukset, konsultointi ja ammattikirjallisuus. Lisäksi Infor tarjoaa apua viestinnän ammattilaisten rekrytoinneissa. Olemme osa TAT-ryhmää, johon kuuluvat myös Finnfacts, Taloudellinen tiedotustoimisto ja T-Media. www.infor.fi