Inspecta ostaa norjalaisen Tri-Star AS:n

Report this content

Inspecta Group ja Tri-Star AS:n omistajat ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jolla Inspecta Holding Norway AS ostaa 100 % Tri-Starin osakkeista.

Tri-Star on rikkomattomiin testauspalveluihin (NDT-testaus) erikoistunut yritys, joka palvelee pääasiassa valmistus- ja varustamoteollisuutta sekä öljynjalostamoja. Tri-Starin toimipisteet sijaitsevat Stavangerin lähistöllä Tanangerissa ja Randabergissa. Yritys on perustettu vuonna 2003 ja sen vuosittainen liikevaihto on noin 10 miljoonaa Norjan kruunua.

Yritysoston myötä Inspecta tarjoaa NDT-palveluita nyt myös Stavangerin talousalueella. Samalla kauppa vahvistaa Inspectan markkina-asemaa koko Norjan NDT-testauspalveluissa. Tri-Star AS on Inspecta-konsernin kahdeksas yritysosto Norjassa vuoden 2008 jälkeen. Tällä hetkellä Inspectan työllistää Norjassa noin 130 henkilöä.

Tri-Starille ja sen työntekijöille yrityskauppa avaa uusia mahdollisuuksia tarjota asiakkaille laajempia palvelukokonaisuuksia ja työskennellä suuressa kansainvälisessä organisaatiossa.

Inspecta Group tarjoaa laajan valikoiman testaus-, tarkastus-, sertifiointi-, konsultointi- ja koulutuspalveluita. Konsernilla on yli 1300 työntekijää Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Baltian maissa. Inspectan tavoitteena on luoda turvallisuutta, laatua ja kestävää kehitystä Pohjois-Euroopassa. www.inspecta.com

Lisätietoja antavat:

Simo Hassi