Interface-mallisto laajenee

Uusi PRO-sohva julkisiin tiloihin

Suomen huonekaluteollisuuden merkkiyritys Interface lanseeraa ensimmäisen sohvansa julkisiin tiloihin. Malliston johtoajatuksena on yhdistää klassinen tyylikkyys parhaaseen mahdolliseen istumamukavuuteen. Ympäristöystävällisyys, ajattomuus ja kotimaisuus ovat arvoja, jotka näkyvät tuotannossa. Interface -sohvat ovat suomalaista työtä; kangasta ja nahkaa lukuun ottamatta kaikki materiaalit tulevat Suomesta. PRO-sovhan hinta on 1990 euroa kankaalla verhoiltuna. Interface Oy on tänä vuonna lanseerannut ensimmäiset tuotteet, jotka on suunniteltu vastaamaan julkisten tilojen vaatimuksia.

Lisätietoja:

Interface Oy toimitusjohtaja Tuukka Leppänen puh 0400 763 425

Laurintie 2,61300 KURIKKA

www.interface.fi

Interface Oy lyhyesti:

Interface Oy on jo 50 vuoden ajan valmistanut suomalaisten huippusuunnittelijoiden sohvia ja kalusteita Pohjanmaalla, Kurikassa. Ammattilaisten ja laatutietoisten kuluttajien arvostamat tuotteet sopivat erilaisiin kohteisiin, niin yksityiskotien kuin julkisten tilojen sisustamiseen.  Interface Oy:n tuotteita myydään laatuhuonekaluja myyvissä liikkeissä kautta maan. Yrityksellä on oma, ammattilaisille tarkoitettu Showroom Helsingin Lauttasaaressa osoitteessa Isokaari 18.