Nappaa rautainen ote joulustressistä!

Miten näin voikin käydä joka vuosi; lahjat hankkimatta, joulusiivous tekemättä ja jouluruuista ei tietoakaan! Eikä stressi hellitä joulun jälkeenkään, kun ruuhkaisista alennusmyyneistä pitää löytää juuri ne parhaat diilit. Ja tammikuussa alkavatkin sitten taas härkäviikot, jolloin pitäisi jaksaa puskea töitä täydellä teholla pitkälle kevääseen. Rauhoitu ja hengähdä hetki! Stressin selättämisessä auttaa Valioravinnon Ferronol-rautavalmiste.

Stressiä ei aina voi välttää, mutta sen hallintaa parantaa, kun on täydessä fyysisessä iskussa. Rauta on elimistölle välttämätön hivenaine, jonka tärkeimpiä tehtäviä on osallistua hapen kuljetukseen punaisten verisolujen hemoglobiinin rakenneosana. Raudanpuutos aiheuttaa veren hapensitomiskyvyn heikkenemistä, eikä elimistö pysty silloin tuottamaan energiaa riittävästi. Väsymys ja suorituskyvyn heikkeneminen ovatkin tyypillisiä raudanpuutteen aiheuttamia oireita. Stressiä on silloin monin verroin vaikeampaa kestää, kun elimistöllä ei riitä paukkuja normaalitilanteessakaan toimimiseen.

Rautaista voimaa

Valioravinnon Ferronol on oikea voimapommi, jossa on reippaasti elintärkeää rautaa. Ferronolin teho ei kuitenkaan perustu pelkästään rautaan, vaan siinä on myös B- ja C-vitamiineja, jotka osallistuvat väsymyksen ja stressin ehkäisyyn. Tuotteessa mukana olevat B12-vitamiini ja foolihappo ovat erityisen tärkeitä myös siksi, että ne osallistuvat uusien punasolujen muodostamiseen, jolloin hapella riittää veressä kuljettajia. Lisäksi Ferronolissa mukana olevat vitamiinit edistävät raudan imeytymistä. Nestemäinen olomuoto ja hyvä maku varmistavat, ettei tuote juutu kurkkuun kiinni. Monipuolisesta Ferronolista saat tukea monessa eri elämäntilanteessa; kun stressi, väsymys ja kiire iskee, raskauden ja imetyksen aikana, toipilaana, laihduttaessa, kasvisruokavaliolla tai kun urheilet paljon. Hyvän imeytymisensä ansiosta Ferronol sopii erityisen hyvin myös herkkävatsaisille.

Faktat: Ferronol – kasviuute-rauta-vitamiinivalmiste

• Myydään luontaistuotekaupoissa ja apteekeissa.
  • Hinta n. 10 € / 200 ml ja n. 20 € / 500 ml.
  • Ferronol on markkinoiden vahvin nestemäinen rautavalmiste; päiväannos sisältää 21 mg rautaa.
  • Sisältää useita raudan imeytymistä parantavia aineosia: C- ja B-vitamiineja, ruusunmarjajauhetta, nokkosuutetta sekä marjamehujen hedelmähappoja.
  • Ei sisällä hiivaa, hunajaa, alkoholia, laktoosia eikä gluteenia.

Hyvinvointia luonnon raaka-aineista jo 50 vuotta

Kun apteekkari Bertil Pomoell perusti yrityksen vuonna 1960, liikeideana oli tuottaa puhtaasti luonnon raaka-aineisiin perustuvia tuotteita ilman perinteistä lääkekemiaa. Valioravinnon laadukas luontaistuotevalikoima on saavuttanut vuosien saatossa sekä tutkijoiden että terveysalan asiantuntijoiden arvostuksen. Pietarsaarelainen perheyritys on voittanut Vuoden Terveystuote-palkinnon jo 11 kertaa, useammin kuin yksikään kilpailija. Viimeisin voittaja on KarpaLact Strong vuonna 2010. Muita tunnettuja voittajia ovat Carmolis-yrttitipat, Omega7®-kaksoistyrniöljykapselit, jälkihajuttomat Kyolic-valkosipulitabletit sekä KingoVital ginkgo biloba -tabletit. Valioravinto panostaa tulevaisuuteen ja kehittää jatkuvasti uusia tehokkaita, turvallisia ja tutkittuja tuotteita ihmisten hyvinvoinnin tueksi. Laadulle asetetaan tiukat vaatimukset, mistä osoituksena on yrityksen lääketehdas ja lääketukkuoikeudet.

Farmaseutti Anneli Ulfstedt, Oy Valioravinto Ab, puh: 06 781 7900, sähköposti: anneli.ulfstedt@valioravinto.fi