• Invesdor/

Dr Sannas AB (publ) suunnittelee listautumista NGM Nordic MTF -markkinapaikalle, aloittaa annin Invesdorissa

LEHDISTÖTIEDOTE Helsinki 5.12.2017 – Dr Sannas, luonnollisia ihonhoito- ja hyvinvointituotteita valmistava ruotsalainen yhtiö ilmoittaa käynnistävänsä osakeannin ja suunnittelevansa listautumista NGM Nordic MTF -markkinapaikalle. Yhtiö tarjoaa osakkeita merkittäväksi yleisölle Ruotsissa ja Suomessa. Sijoitusmateriaali on tarjolla Invesdorin verkkosivuilla ruotsiksi.

Vahvasta kasvusta ponnistava Dr Sannas valmistautuu julkaisemaan useita uusia ihonhoito- ja hyvinvointituotteita vuoden 2018 aikana. Yhtiö suunnittelee käyttävänsä varat yhtiön tuotteiden sekä Dr Sannas -brändin markkinointiin.

Osakeanti lyhyesti:

• Yhtiön hallitus on valtuuttanut 166 667 B-osakkeen liikkeeseenlaskun sekä ylimerkinnän tapauksessa tehtävän 55 555 B-osakkeen lisäliikkeeseenlaskun
  • Pääannin koko on noin 3 miljoonaa Ruotsin kruunua ja ylimerkintäosan koko noin miljoona Ruotsin kruunua
  • Osakkeen merkintähinta on 18 Ruotsin kruunua, mistä seuraa noin 23,3 miljoonan Ruotsin kruunun arvonmääritys ennen antia
  • Annin merkintäajankohta on 06.12–19.12.2017
  • Yhtiön hallitus on hakenut yhtiön osakkeita listattavaksi Nordic MTF -markkinapaikalle. Yhtiö arvioi ensimmäisen kaupankäyntipäivän olevan 26.1.2018

Invesdorin toimitusjohtaja Lasse Mäkelä kommentoi: ”Invesdor on mukana pääjärjestäjänä jo toisessa ulkomaisessa listautumisessa lyhyen ajan sisään, mikä alleviivaa tarvetta tehokkaalle digitaaliselle palvelulle, joka kattaa koko Pohjoismaiden alueen.”

Ennen Dr Sannasin antia Invesdor on ollut pääjärjestäjänä ruotsalaisen Seafire AB:n listautumisannissa NGM Nordic MTF -markkinapaikalle sekä merkintäpaikkana Oyj Ahola Transport Abp:n listautumisannissa Aktietorgetiin. Lisäksi Invesdor on ollut merkintäpaikkana Heeroksen ja Siili Solutionsin listautumisanneissa.

Invesdorin lisäksi annissa ja listautumisessa yhtiötä neuvoo Augment Partners AB sekä Mangold Fondkomission AB.

Osakemerkintöjä voi tehdä Invesdorin verkkopalvelussa alkaen 6.12.

Daniel Ehdin, toimitusjohtaja, Dr Sannas AB (publ)
daniel@drsannas.com, puh. +46 70 862 47 40

Mikko Savolainen, viestintäpäällikkö, Invesdor Oy
mikko.savolainen@invesdor.com, puh. +358 40 747 5205

Dr Sannas lyhyesti

Dr Sannas kehittää ja myy ihonhoito- ja terveystuotteita, jotka sisältävät ainoastaan luonnollisia, villejä ja ekologisia ainesosia, jotka ovat helliä ja terveyttä edistäviä keholle ja iholle. Lisätietoa osoitteessa http://drsannas.com

Invesdor lyhyesti

Invesdor on Helsingissä vuonna 2012 perustettu finanssiteknologiayritys (fintech). Se ylläpitää verkossa toimivaa sijoitusalustaa, jolla kunnianhimoiset eurooppalaiset kasvuyritykset ja kansainväliset sijoittajat kohtaavat. Invesdorin kautta on sijoitettu yli 40 miljoonaa euroa. Onnistuneita rahoituskierroksia palvelualustalla on järjestetty yli sata.

Sen asiakkaisiin lukeutuu sekä pörssilistaamattomia että -listattuja yhtiöitä Suomesta, Ruotsista, Isosta-Britanniasta, Norjasta ja Tanskasta sekä sijoittajia yli 70 maasta. Lisätietoja osoitteessa https://www.invesdor.com