Invesdor valittiin vuoden fintech-startupiksi, jatkaa Pohjoismaiden finaaliin

Invesdor äänestettiin finanssiteknologiakategorian voittoon Nordic Startup Awardsin Suomen finaalissa. Invesdor jatkaa lokakuussa Kööpenhaminassa järjestettävään kansainväliseen finaaliin, jossa yleisö ja asiantuntijat valitsevat Pohjoismaiden parhaat startupit.

"Kansainvälisiä sijoittajia ja eurooppalaisia kasvuyrityksiä yhdistävä Invesdor on näyttänyt vakuuttavaa kasvua ja kestovoimaa markkinoilla”, luonnehti Nordic Startup Awards Suomen raati julkistaessaan voittajan maanantai-iltana Helsingissä.

Voittajat valittiin yleisöäänestyksen ja asiantuntijaraadin yhdistelmällä. Raati painotti arvioinnissaan kasvun, innovaation ja impaktin kriteerejä. Palkintoja jaettiin 13 kategoriassa, joissa ehdokkaita oli yhteensä 2500. Fintech-kategorian finaalissa kohtasivat Invesdor, Klever, Bankify, Fundu ja AuroraX.

”Olemme erittäin iloisia, että kärsivällinen uuden markkinan rakentaminen ja siitä seurannut viime vuosien nopea kasvumme saa tunnustusta sekä yleisöltä että asiantuntijaraadilta”, Invesdorin toimitusjohtaja Lasse Mäkelä iloitsee.

”Kiitos erityisesti kaikille Invesdoria äänestäneille, ja muistattehan äänestää myös Pohjoismaiden finaalissa lokakuussa!”

Nordic Startup Awardsin Pohjoismaiden finaali pidetään Kööpenhaminassa lokakuussa. Invesdor osallistuu finaaliin finanssiteknologiakategorian Suomen voittajana ja kisaa Ruotsin, Norjan, Tanskan ja Islannin voittajia vastaan. Pohjoismaiden tason voittaja etenee joka toinen vuosi järjestettävään globaaliin finaaliin. Finaali kulkee nimellä Global Startup Awards.

Vuonna 2012 Pohjoismaista alkanut Global Startup Awards vetää puoleensa ehdokkaita yli 60 maasta kolmelta mantereelta.

Lasse Mäkelä, toimitusjohtaja
lasse.makela@invesdor.com, +358 40 747 5205

Mikko Savolainen, head of marketing
mikko.savolainen@invesdor.com, +1 917 547 3633