Suomalaiset startupit putsasivat pöydän Nordic Startup Awardsissa

• Suomalaisyritykset voittivat finanssiteknologian, terveysteknologian, parhaan tulokkaan ja parhaan itserahoitetun yrityksen sarjat Kööpenhaminassa tiistai-iltana pidetyssä palkintojenjakogaalassa
  • Invesdor valittiin vuoden parhaaksi fintechiksi
  • Invesdor osallistuu Pohjoismaiden sarjan voittajana joulukuussa Guangzhoussa järjestettävään globaaliin finaaliin

Suomalaisyritykset veivät Nordic Startup Awardsin voiton neljässä sarjassa. Parhaan finanssiteknologian sarjan voittaneen Invesdorin lisäksi VR-startup Varjo valittiin parhaaksi tulokkaaksi, Nightingale Health parhaaksi terveysteknologiaksi ja Vainu parhaaksi itserahoitetuksi kasvuyritykseksi.

Invesdor, jonka missiona on tehä kasvurahoitukseen osallistumisesta helppoa ja reilua kaikille, on kuronut umpeen kuilua yksityissijoittajien ammattimaisten sijoitusrahastojen välillä jo kuuden vuoden ajan. Palkintoa vastaanottaessaan Invesdorin perustaja ja toimitusjohtaja Lasse Mäkelä kommentoi vuosien varrella nähtyä muutosta:

”Kuuden vuoden takaiseen verrattuna on mielenkiintoista nähdä, kuinka paljon ammattimaiset sijoitusrahastot ja -firmat sijoittavat yhdessä tavallisten yksityishenkilöiden kanssa. Se on kiehtova demokratisoiva kehitys koko rahoitussysteemissä.”

”Kiitos tuomareille ja käyttäjillemme sekä kaikille, jotka äänestivät Invesdoria. Tämä on suuri kunnia.”

Invesdor osallistuu Pohjoismaiden sarjavoittajana joulukuussa Guangzhoussa pidettävään globaaliin finaaliin.

Vuonna 2012 Pohjoismaista alkanut Global Startup Awards vetää puoleensa ehdokkaita yli 60 maasta kolmelta mantereelta. Pohjoismaiden sarjassa kilpaili yhteensä yli 2500 osallistujaa.

Lasse Mäkelä, toimitusjohtaja
lasse.makela@invesdor.com, +358 40 7533 844

Mikko Savolainen, head of marketing
mikko.savolainen@invesdor.com, +1 917 547 3633