Aegis Media Finland –konsernille uusi toimitusjohtaja

Aegis Media Finland -konsernin uudeksi toimitusjohtajaksi on nimetty Nermin Hairedin. Hän aloitti tehtävässään tiistaina 8. lokakuuta.

Nermin on toiminut viimeiset neljä vuotta Nokialla johtotehtävissä strategian ja kuluttaja-analytiikan saroilla ja viimeisimpänä hän toimi Nokian digitaalisen markkinoinnin johtajana. Hänellä on 14 vuoden kokemus digitaalisesta liiketoimintaympäristöstä ja vahvaa näyttöä tuloksellisista mobiili- ja verkkopalveluista. Lisäksi hänellä on näyttöä liiketoiminnan ja henkilöstön johtamisesta sekä analytiikan ja automaation käytöstä osana liiketoimintaa.

”Nerminin valintaan vaikuttivat hänen vahva liiketoimintaymmäryksensä, johtamiskokemuksensa sekä kansainvälinen, digitaalisuuteen ja markkinoinnin tuloksellisuuteen painottuva osaamisensa. Nerminin tausta Aegiksen globaalina asiakkaana toimimisesta on omiaan hyödyttämään yhtiömme eri osa-alueita toimimaan asiakkaan parhaaksi”, kommentoi Aegis Median Pohjoismaiden johtaja Lars Bo Jeppesen. Nermin on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri Helsingin Kauppakorkeakoulusta (Aalto Yliopisto).

”Luotan luovuuden ja mitattavan tehokkuuden yhdistelmään tuottaa asiakkaillemme parhaita markkinointiratkaisuja. On hienoa päästä toteuttamaan edelläkävijäratkaisuja Aegis Media Finlandin brändien kautta. Tavoitteeni on, että osaamisemme on maailman huippua ja asiakkaamme saavat todellista vastinetta markkinointipanostuksilleen", Nermin Hairedin kertoo.

Nermin Hairedin

CEO Aegis Media Finland

nermin.hairedin@aemedia.com

Avainsanat:

Yrityksestä

iProspect on johtava tulospohjaisen digitaalisen markkinoinnin maailmanlaajuinen toimisto. Yrityksemme auttaa monia maailman suosituimpia brändejä maksimoimaan verkkomarkkinointinsa tuloksellisuutta muun muassa hakukoneoptimoinnin, hakusanamainonnan, display-mainonnan, mobiilimainonnan, sosiaalisen median ja verkkoanalytiikan avulla. The Original® Search Engine Marketing Firm, millä nimellä iProspect myös tunnetaan, perustettiin jo vuonna 1996 USAssa. Siitä lähtien olemme sitoutuneet palkkaamaan huippuosaajia, kehittämään jatkuvasti paremmaksi hyvin toimivaa kampanjahallintaprosessiamme sekä investoimaan edelläkäyviin teknologioihin. iProspect toimii maailmanlaajuisesti. Meillä on 39 toimistoa 28 eri markkina-alueella ja yli 800 työntekijää ympäri maailmaa.