Isännöintiliitto: kuvia ja videoita median käyttöön

Isännöintiliitto on julkaissut CisionWire-uutishuoneessaan videoita median käyttöön.

Tiedotusvälineet voivat käyttää videoita. Lähteeksi on merkittävä Isännöintiliitto.*

* Kaikki medialle tarkoitetun kuvapankin videoiden tekijänoikeudet ja tekijänoikeuslain 49 §:n mukaiset oikeudet säilyvät tekijänoikeuslain mukaisesti Isännöintiliitolla. Medialle luovutetaan rajalliset julkaisuoikeudet muiden oikeuksien säilyessä Isännöintiliitolla. Julkaistessaan media sitoutuu noudattamaan hyviä julkaisutapoja ja yleisiä julkaisukäytäntöjä. Videoita ei saa julkaista sellaisessa käyttöyhteydessä, että esine tai merkki, joka on videossa taustalla tai muuten toisarvoisessa merkityksessä nousee videon pääkohteeksi.

Isännöintiliitto työskentelee isännöinnin tunnettuuden ja arvostuksen parantamiseksi. Teemme työtä, jonka tavoitteena on taloyhtiön sujuva arki, ennakoitavat asumiskustannukset ja suunnitelmalliset korjaukset.

Isännöintiliitossa on mukana 400 isännöintiyritystä ja 22 yhdistystä. Tämä on yli 2/3 Suomen isännöinnistä ja kattaa 40 000 taloyhtiötä, joissa asuu 1,5 miljoonaa suomalaista.