Halonen-tavaratalojen turvallisuuspalvelut ISS:lle

ISS Palvelut vastaa Halonen-tavaratalojen turvallisuuspalveluista syyskuusta alkaen. Palvelut kattavat paikallis- ja piirivartioinnin sekä hälytyskeskus- ja turvatekniikkapalvelut.  ISS tuottaa yhtenäiset turvallisuuspalvelut kaikkiin 19 Halonen-tavarataloon eri puolilla Suomea.

– Halusimme keskittää turvallisuuspalvelut yhdelle toimijalle varmistaaksemme kustannustehokkaan ja yhtenäisen palvelun kaikille toimipisteillemme. ISS vastasi parhaiten vaatimuksiamme. Lisäksi olimme saaneet hyvää palautetta ISS:n toiminnasta sisaryritykseltämme Carlsonilta, Veljekset Halonen Oy:n hallintojohtaja Sari Helenius kertoo.

– Pidämme luottamuksenosoituksena sitä, että Halonen valtakunnallisena toimijana ja pitkäaikaisen kumppanuutemme Carlsonin sisaryhtiönä valitsi meidät vastaamaan kaikkien Halonen-tavaratalojen turvallisuuspalveluista.  Luomme hyvällä vuoropuhelulla ja mutkattomalla, palvelutarpeiden muutoksia ennakoivalla yhteistyöllä asiakkaille ja Halosen henkilökunnalle viihtyisän ja turvallisen ympäristön, johtaja Markku Raatikainen ISS Palveluista toteaa.

Turvallisuuspalvelut käynnistyvät 1. syyskuuta alkaen tavarataloissa vaiheittain aiempien sopimusten päätyttyä.  Sopimus on voimassa toistaiseksi.

Sopimus on jatkoa ISS:n ja Carlsonin kokonaispalveluratkaisusopimukselle, joka käynnistyi vuonna 2009 kahdella Joensuun tavaratalolla.  Carlson on keskittänyt ISS:lle siivous-, kiinteistönhuolto-, energianhallinta- ja turvallisuuspalvelut. Oy Carlson on Veljekset Halonen Oy:n Itä-Suomessa toimiva sisaryhtiö.

Lisätiedot:

ISS Palvelut Oy

johtaja Markku Raatikainen

markku.raatikainen@iss.fi

Veljekset Halonen Oy

hallintojohtaja Sari Helenius

sari.helenius@halonen.net

Veljekset Halonen Oy työllistää noin 420 kaupan alan ammattilaista ja asiantuntijaa 19 Halonen-tavaratalossa, jotka sijaitsevat suurimmissa kaupungeissa, keskustoissa ja kauppakeskuksissa. Halonen on kasvanut vuodesta 1932 yhdeksi suurimmista yksityisistä muotialan yrityksistä Suomessa.www.halonen.net

ISS Palvelut on Suomen kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme siivous-, kiinteistön ylläpito-, turvallisuus- ja ruokailupalveluita yrityksille ja yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli 517 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on noin 11 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii yli 75 maassa. www.iss.fi, www.issworld.com

Pikafaktat

ISS tuottaa syyskuusta lähtien turvallisuuspalvelut valtakunnallisesti kaikkiin Veljekset Halonen Oy:n 19 tavarataloon.

Hallintojohtaja Sari Helenius, Veljekset Halonen Oy
Luomme hyvällä vuoropuhelulla ja mutkattomalla, palvelutarpeiden muutoksia ennakoivalla yhteistyöllä asiakkaille ja Halosen henkilökunnalle viihtyisän ja turvallisen ympäristön.
Johtaja Markku Raatikainen, ISS Palvelut