ISS mukana Vastuullinen kesäduuni 2014 -kampanjassa

ISS Palvelut tukee Vastuullinen kesäduuni 2014 -kampanjaa ja noudattaa sen hyvän kesätyön periaatteita. Valtakunnallisella kampanjalla edistetään nuorten pääsyä työelämään. Kesätyöpaikka on nuorille arvokas tilaisuus kehittää työelämävalmiuksia ja tutustua erilaisiin uravaihtoehtoihin.

Suomen kolmanneksi suurimpana yksityisenä työllistäjänä ISS pystyy tarjoamaan paljon erilaisia kesätyömahdollisuuksia lukuisille nuorille. Kesätöiden tarjoaminen on ISS:lle tärkeä kanava tuoda esille yhtiön tarjoamia kiinteistöpalvelualan monipuolisia tehtäviä ja osoittaa alan kiinnostavuus sekä hyvät työllistymis- ja urakehitysmahdollisuudet. Kampanjaan osallistuminen on myös konkreettinen keino toteuttaa yhteiskuntavastuuta.

ISS edellyttää tehtäviin yleensä vähintään 18-vuoden ikää. Kesätyöt alkavat pääsääntöisesti touko-kesäkuussa ja jatkuvat elo-syyskuulle. Hakuaika käynnistyy helmikuun kuluessa ja siitä tiedotetaan ISS:n verkkosivuilla.

Osallistumalla kampanjaan ISS sitoutuu julkisesti noudattamaan jo vuosia noudattamiaan kampanjan viittä periaatetta:
1. Mielekäs työ ja kohtuullinen palkka
2. Hyvä hakijakokemus
3. Perehdytys ja ohjaaminen
4. Oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus
5. Kirjallinen työsopimus ja todistus

Lisätietoa:
Vastuullinen kesäduuni 2014 -kampanjan verkkosivut  http://www.kesaduuni.org/

ISS Palvelut on Suomen kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme henkilöstövaltaisia tukipalveluita yksityisille yrityksille ja yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2012 liikevaihtomme oli 555 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on lähes 12 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii yli 50 maassa. www.iss.fi, www.issworld.com