ISS Palveluiden turvallisuusratkaisut Kauppakeskus Puuvillaan ja Puuvillan kaupunkikortteliin Porissa

ISS Palvelut on solminut Porin Puuvilla Oy:n kanssa sopimuksen turvallisuuspalveluiden toimittamisesta Kauppakeskus Puuvillaan, Puuvillan Kaupunkikortteliin ja K-citymarket Puuvillaan.

Kauppakeskus Puuvilla tulee olemaan merkittävä kauppakeskus Satakunnan alueella. ISS vastaa koko kaupunkikorttelin turvallisuuspalveluista. Sopimus astuu voimaan lokakuun lopussa.

– Asiakas edellytti joustavaa palvelukokonaisuutta, joka on suunniteltu juuri heidän tarpeisiinsa. Meillä on kokemusta kauppakeskusympäristössä toimimisesta, joten pystymme tuottamaan kokonaisvaltaisen ja ainutlaatuisen turvallisuusratkaisun myös Kauppakeskus Puuvillaan. Olemme rakentaneet asiakkaan kanssa käytyjen keskustelujen ja tiiviin yhteistyön tuloksena turvallisuusratkaisun, jolla turvaamme kiinteistössä työskenteleviä ja asioivia henkilöitä sekä mahdollistamme häiriöttömän liiketoimintaympäristön, ISS Palveluiden tuotejohtaja Mikko Leinonen kertoo.

Satakunnan suurimmaksi yritys- ja koulutuskeskukseksi muodostunut Puuvillan keskustakortteli on laajentunut moni-ilmeiseksi kaupan, kulttuurin ja viihteen keskittymäksi. Renor ja Ilmarinen vastaavat alueen kehittämisestä yhteistyössä Skanskan kanssa.

Kauppakeskus Puuvilla avataan torstaina 30.10.2014.

Lisätiedot:
ISS Palvelut
tuotejohtaja Mikko Leinonen
mikko.leinonen@iss.fi

ISS Palvelut on Suomen kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme henkilöstövaltaisia tukipalveluita yrityksille ja yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2013 liikevaihtomme oli 534 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on lähes 12 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii yli 50 maassa. www.iss.fi, www.issworld.com

Puuvilla on kaupunkikortteli, jossa historiallinen kulttuurimiljöö yhdistyy ainutlaatuisella tavalla moderniin kauppakeskukseen. Puuvilla muodostaa Satakunnan vetovoimaisimman kaupan, palvelujen, tapahtumien ja tulevaisuudessa myös asumisen keskittymän. Porin Puuvilla Oy:n omistavat tasavertaisin osuuksin Renor ja Ilmarinen.

Pikafaktat

Olemme rakentaneet asiakkaan kanssa käytyjen keskustelujen ja tiiviin yhteistyön tuloksena turvallisuusratkaisun, jolla turvaamme kiinteistössä työskenteleviä ja asioivia henkilöitä sekä mahdollistamme häiriöttömän liiketoimintaympäristön.
ISS Palveluiden tuotejohtaja Mikko Leinonen