ISS Palvelut toimittaa AEL:lle laajan kokonaispalveluratkaisun

AEL ja ISS Palvelut ovat solmineet laajaa kokonaispalveluratkaisua koskevan sopimuksen. Sopimus kattaa ruokailu-, siivous-, kiinteistön ylläpito-, turvallisuus-, aula-, energia- ja ympäristöpalvelut.

Sopimuskausi alkaa 1.1.2016 ja on kestoltaan 3+2 vuotinen, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Sopimus työllistää noin 10 kokoaikaista ja 3-5 osa-aikaista työntekijää.

– Ulkoistamisella haemme kustannustehokkuutta, laatua ja asiakastyytyväisyyttä. Uskomme uuden toimintamallin luovan haluttavan ympäristön asiakkaillemme. Lisäksi voimme paremmin keskittyä oman ydinliiketoimintamme kehittämiseen, AEL:n toimitusjohtaja Kari Juntunen sanoo.

– Olemme iloisia alkavasta uudesta kumppanuudesta. Kokonaispalveluratkaisuna tuotettavat palvelut tuovat paitsi kustannussäästöjä, antaa toimintamalli meille myös mahdollisuuden tuottaa palvelut tavalla, joka näkyy AEL:n arjessa joustavuutena ja tehokkuutena, ISS Palveluiden johtaja Markku Raatikainen sanoo.

Lisätiedot:

ISS Palvelut Oy
Markku Raatikainen, johtaja
p. 044-355 56 66
markku.raatikainen@iss.fi

AEL
Kari Juntunen, toimitusjohtaja
puh. 044-722 4772
kari.juntunen@ael.fi

AEL on Suomen johtava tekniikan koulutuspalveluja tarjoava yritys. AEL on palvellut suomalaista elinkeinoelämää yli 90 vuotta ja se toteuttaa vuosittain noin 70 000 opiskelijatyöpäivää. AEL:ää ylläpitää Ammattienedistämislaitossäätiö AEL, jossa ovat edustettuina merkittävät elinkeinoelämän ja työmarkkinoiden järjestöt sekä yritysten ammatillisen koulutuksen kehittämisessä mukana oleva julkishallinto.  www.ael.fi

ISS Palvelut on Suomen kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme siivous-, kiinteistön ylläpito-, turvallisuus- ja ruokailupalveluita yrityksille ja yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli 517 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on noin 11 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii yli 75 maassa. www.iss.fi, www.issworld.com

Ulkoistamisella haemme kustannustehokkuutta, laatua ja asiakastyytyväisyyttä. Uskomme uuden toimintamallin luovan haluttavan ympäristön asiakkaillemme. Lisäksi voimme paremmin keskittyä oman ydinliiketoimintamme kehittämiseen.
Kari Juntunen, toimitusjohtaja, AEL