ISS Palvelut tuottaa kiinteistön ylläpitopalvelut valtakunnallisesti VR Groupille

VR Group ja ISS Palvelut ovat allekirjoittaneet 14. huhtikuuta VR:n yli 200 kohdetta koskevat sopimukset kiinteistön ylläpitopalveluista. Valtakunnallisten sopimusten mukaan ISS tuottaa VR:lle kiinteistönhoidon, ulkoalueiden hoitopalvelut sekä talotekniset huollot ja korjaukset.

– ISS voitti julkisen kilpailutuksemme hyvällä hinta-laatu-suhteellaan. Arvostamme ISS:n vahvaa osaamista talotekniikan alalla ja heidän valtakunnallista organisaatiotaan. Ulkoalueiden huollon taso näkyy suoraan asiakkaillemme ja talotekninen huolto vaikuttaa kiinteistöjemme käytettävyyteen ja henkilöstömme viihtyvyyteen niin varikoilla kuin toimistoissa, toteaa VR Groupin kiinteistöpäällikkö Juha Antti Juutinen.

– Odotamme uudelta kumppaniltamme tehokasta ja energiaa säästävää toimintaa, minkä varmistamme sopimuksiin kirjattujen sanktio- ja bonusperusteisten laatumittarien avulla. Näin voimme osaltamme lunastaa antamiamme ympäristölupauksia ja -tavoitteita, Juutinen jatkaa.

Molempien tavoitteena on pitkäaikainen, toimintaa kehittävä yhteistyö. Sopimusten koko ja laajuus ovat ISS:lle merkittäviä.

– VR on meille merkittävä asiakkuus, joka mahdollistaa valtakunnallisen kiinteistön ylläpitopalveluiden organisaatiomme hyödyntämisen ja tuottamiemme palveluiden kehittymisen. Kokonaisvaltainen palvelutarjontamme helpottaa VR:n päivittäistä työtä ja mahdollistaa myös tarvittavat lisäpalvelut, kertoo Kiinteistön ylläpitopalvelut -liiketoimintayksikön johtaja Matti Ranne ISS Palveluista.

– Asiakas arvostaa sitä, että jatkossa heillä on yksi sopimuskumppani, joka varmistaa hyvin huolletut ja toimivat kiinteistöt. Sopimuksen myötä meillä on mahdollisuus pitkäjänteiseen yhteistyöhön, jonka tavoitteena on tuottaa optimaaliset olosuhteet VR:n henkilökunnalle ja ennen kaikkea asiakkaille. Lisäksi haluamme säilyttää kiinteistöjen arvon tasalaatuisella ja ennakoivalla kiinteistönhoidolla.

Sopimukset astuvat voimaan 16. toukokuuta.

Lisätiedot:

VR Group
Kiinteistöpäällikkö Juha Antti Juutinen
juha.juutinen@vr.fi

ISS Palvelut Oy
Liiketoimintayksikön johtaja Matti Ranne
matti.ranne@iss.fi

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infran palveluyritys. Konsernissa työskentelee noin 9 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.

ISS Palvelut on yksi Suomen suurimmista yksityisistä työnantajista ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme henkilöstövaltaisia tukipalveluita yrityksille ja yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli 517 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on noin 11 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii yli 75 maassa. www.iss.fi, www.issworld.com

Pikafaktat

VR:n ja ISS Palveluiden tavoitteena on pitkäaikainen, toimintaa kehittävä yhteistyö.

Kokonaisvaltainen palvelutarjontamme helpottaa VR:n päivittäistä työtä ja mahdollistaa myös tarvittavat lisäpalvelut.
ISS Palveluiden liiketoimintayksikön johtaja Matti Ranne.
ISS voitti julkisen kilpailutuksemme hyvällä hinta-laatu-suhteellaan.
VR Groupin kiinteistöpäällikkö Juha Antti Juutinen.