ISS sammuttaa valot arktisen alueen hyväksi

ISS Palvelut osallistuu tänäkin vuonna maailmanlaajuiseen Earth Hour -ilmastotapahtumaan lauantaina 29.3. Valot sammuvat ISS:n päätoimipisteissä koko viikonlopuksi, ja koko henkilöstö on haastettu osallistumaan tempaukseen. Tällä tavoin ISS haluaa korostaa vastuullisuutta energian järkevästä käytöstä niin työ- kuin yksityiselämässä.

Earth Hour on WWF:n järjestämä maailmanlaajuinen ilmastotapahtuma. Tänä vuonna Earth Hour keskittyy erityisesti arktisen alueen tilanteeseen, koska ilmastonmuutos vaikuttaa siellä voimakkaimmin. Miljoonat ihmiset ympäri maailmaa sammuttavat valonsa  kello 20.30 paikallista aikaa ilmaistakseen huolensa ympäristön tilasta. Tempauksella pyritään vaikuttamaan ihmisten energiankulutusasenteisiin ja -käyttäytymiseen. Kampanjalla WWF haluaa innostaa ihmisiä toimimaan ilmaston ja ympäristön hyväksi.

ISS Palvelut on Suomen kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme henkilöstövaltaisia tukipalveluita yrityksille ja yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2013 liikevaihtomme oli 534 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on lähes 12 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii yli 50 maassa . www.iss.fi , www.issworld.com

Yrityksestä

ISS Palvelut on yksi Suomen suurimmista yksityisistä työnantajista ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme asiakkaillemme kokonaispalveluratkaisuja, jotka muodostuvat siivous-, kiinteistön ylläpito-, ruokailu- ja turvallisuuspalveluista sekä muista näihin liittyvistä tukipalveluista. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli 487 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on yli 9 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii 77 maassa. www.iss.fi, www.issworld.com