Lemminkäinen ja ISS laajentavat yhteistyötään

Yhteistyö laajenee vuonna 2017 koskemaan Hollolan kouluja. Kokonaispalveluratkaisu Hollolassa käsittää siivouspalvelut  ja kiinteistöjen ylläpitopalvelut.

Kumppanivalinnassa vaikuttivat myönteiset kokemukset ISS Palveluista muissa yhteistyön alla olevissa kohteissa. Toinen merkittävä tekijä oli ISS:n laaja palvelurepertuaari, joka tarjoaa pitkäjänteisissä elinkaarihankkeissa hyvää palveluiden välistä synergiaa. Ennen kaikkea synergia näkyy joustavana ja saumattomana palveluna loppukäyttäjälle, jonka asiakastyytyväisyys on kaikkien hankkeidemme kulmakivi, kertoo johtaja Kari Pekkanen Lemminkäisen Suomen talonrakentamisen liiketoimintasegmentistä.

Yhteistyö Lemminkäisen kanssa on kehittynyt mutkattomaksi ja molemminpuolinen luottamus on kova. Olemme iloisia, että pääsemme syventämään yhteistyötämme entisestään, toteaa ISS Palveluiden myyntipäällikkö Heidi Soininen.

Lisätiedot:

ISS Palvelut Oy
Myyntipäällikkö Heidi Soininen
 p. 040 180 69 59
heidi.soininen@iss.fi

Lemminkäinen on vaativan infrarakentamisen ja talonrakentamisen tunnettu osaaja Pohjois-Euroopassa ja yksi markkina-alueemme suurimmista päällystäjistä. Lemminkäinen elävöittää kaupunkeja uudistamalla alueita asumisen, työnteon ja liikkumisen tarpeisiin yhdessä asiakkaiden kanssa.

ISS Palvelut on Suomen kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme siivous-, kiinteistön ylläpito-, turvallisuus- ja ruokailupalveluita yrityksille ja yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli 517 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on noin 11 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii yli 75 maassa. www.iss.fi, www.issworld.com

Pikafaktat

ISS Palvelut toimii Lemminkäisen yhteistyökumppanina eri elinkaarihankkeissa mm. Kuopiossa ja Oulussa. Yhteistyö laajenee vuonna 2017 koskemaan Hollolan kouluja. Kokonaispalveluratkaisu Hollolassa käsittää siivouspalvelut ja kiinteistöjen ylläpitopalvelut.

johtaja Kari Pekkanen, Lemminkäinen