Joulukorteille tuunataan säilytyslaatikko Postimuseossa 11.12.

Yleisö voi tuunata  joulukorteille säilytyslaatikon  ohjaajan opastuksella  Postimuseossa lauantaina  11.12. klo 14–16. Joulukorttien säilytyksessä otetaan kenkälaatikko uusiokäyttöön. Se päällystetään tapetilla ja koristellaan kauniiksi muun muassa kiiltokuvin, nauhoin ja napein. Pajaan osallistuvat saavat mukaan ohjeet omaehtoiseen askarteluun.

Postimuseossa on esillä hyväntekeväisyyttä esittelevä ja tukeva näyttely Hyvän tahdon joulu. Vapaa pääsy sekä pajaan että näyttelyyn! Myös pajan tarvikkeet ovat askartelijoille maksuttomia.

Postimuseo sijaitsee Helsingin pääpostitalossa, Asema-aukio 5 H.

Lisätietoja Hyvän tahdon joulu -näyttelystä antaa projektisuunnittelija Helena Pärssinen puh. 020 451 4775, helena.parssinen@posti.fi tai projektipäällikkö Suvi Jalli puh. 020 451 4919, suvi.jalli@posti.fi  Näyttelyn tiedotusmateriaali on osoitteessa www.posti.fi/postimuseo/media/2010/hyvantahdonjoulu.html.