Joulukortteja vanhuksille

Postimuseon Hyvän tahdon joulu -hyväntekeväisyysnäyttelyssä museovieraat voivat muun hyvän tekemisen lisäksi kirjoittaa vanhusten palvelutalon yksinäisille vanhuksille joulutervehdyksiä. Museo toimittaa tervehdykset perille.

Hyvän tahdon joulu -näyttely on esillä Postimuseossa 2.1.2011 saakka ja näyttelyyn on joka päivä vapaa pääsy.

Postimuseo sijaitsee Helsingin pääpostitalossa, Asema-aukio 5 H.

Lisätietoja antaa projektisuunnittelija Helena Pärssinen puh. 020 451 4775, helena.parssinen@posti.fi tai projektipäällikkö Suvi Jalli puh. 020 451 4919, suvi.jalli@posti.fi  Näyttelyn tiedotusmateriaali on osoitteessa www.posti.fi/postimuseo/media/2010/hyvantahdonjoulu.html.