Kansainvälisessä postikorttitapahtumassa erikoisleima

Helsingin pääpostitalossa, 12.–13.3. järjestettävässä Kansainvälisessä postikorttitapahtumassa on käytössä erikoisleima. Leiman kuva-aiheena on postikortin osoitepuoli. Leiman on suunnitellut Tapani Talari. Suomen Postikorttiyhdistys Apollon ja Postin yhdessä järjestämä tapahtuma on avoinna molempina päivinä kello 10 -16. Tapahtumaan on vapaa pääsy. Erikoisleimaaja on paikalla kumpanakin päivänä. Erikoisleiman saa lähetyksiinsä suoraan leimaajilta tai pudottamalla kirjeet ja kortit Pääpostisalissa olevaan, leiman kuvalla varustettuun kirjelaatikkoon. Leiman voi myös tilata toimittamalla leimattavat lähetykset osoitteeseen: Suomen Posti Oyj, Postimerkkikeskus, ”Kansainvälisen postikorttitapahtuman erikoisleima”, PL 2, 00011 POSTI. Leimattavissa lähetyksissä tulee olla vastaanottajan nimi ja osoite sekä postimaksua vastaava määrä postimerkkejä postittamista varten. Tilausten tulee olla perillä 11.3.2005 mennessä. Erikoisleimatut lähetykset toimitetaan vastaanottajalle kahden arkipäivän kuluessa. Lisätietoja erikoisleimauksesta: Postimerkkikeskus, erikoisleimaaja Markku Saarinen, p. 040 562 5162