Kansallisooppera 100 vuotta -luento Postimuseossa 12.5.

Postimuseon Oopperan merkkivuodet -näyttelyyn liittyy 12.5. kello 17 päädramaturgi Juhani Koiviston luento: Kansallisooppera 100 vuotta.

Torstaina 12.5. kello 15–17 on myös keräilykohteiden vaihtoiltapäivä Postimuseon kirjastossa

Postimuseo sijaitsee Helsingin pääpostitalossa, Asema-aukio 5 H. Pääsymaksu on 6 ja 3 euroa, alle 18-vuotiaat ilmaiseksi. Kirjastoon on vapaa pääsy.

Lisätietoja luennosta antaa projektisuunnittelija Helena Pärssinen puh. 020 451 4775 tai helena.parssinen@posti.fi ja keräilyiltapäivästä informaatikko Soile Siltala puh. 020 451 771 tai soile.siltala@posti.fi . Oopperan merkkivuodet näyttelyn tiedotusmateriaali on osoitteessa http://www.posti.fi/postimuseo/media/2011/oopperanmerkkivuodet.html