Oppperan merkkivuodet -näyttelyn yleisöopastus sekä Aino Acktén kirjeiden lukutuokio 28.4.

Torstaina 28.4. Postimuseossa avautuu Oopperan merkkivuodet -näyttely. Avajaispäivänä kello 16.30 näyttelyyn on tarjolla yleisöopastus. Lisäksi kello 17 näyttelijä Tuija Kauhaniemi lukee Aino Acktén kirjeitä teemalla rakkautta Pariisin taivaan alla. Näyttelyssä on esillä Aino Acktén  käyttämä puku Erkki Melartinin oopperan Aino kanta-esityksestä vuodelta 1909. Vapaa pääsy!

Postimuseo, Helsingin pääpostitalo , Asema-aukio 5 H

Lisätietoja antaa projektisuunnittelija Helena Pärssinen puh. 020 451 4775 tai helena.parssinen@posti.fi . Näyttelyn tiedotusmateriaali on osoitteessa www.posti.fi/postimuseo/media/2011/oopperanmerkkivuodet.html