Postifröökynän yleisöopastus  ja keräilykohteiden vaihtopäivä Postimuseossa 13.1.

Postin pitkään yli 370-vuotiseen historiaan pääsee uppoutumaan postifröökynän yleisöopastuksella  kevät-torstaisin kello 17.00.  Ensimmäinen opastus on 13.1. kello 17. Opastukselle pääsee Postimuseon pääsymaksulla 6 euroa tai 3 euroa, alle 18-vuotiaat ilmaiseksi.

Postimuseon kirjastossa on keräilykohteiden vaihtopäivät myös torstaina 13.1. kello 15 – 17. Vaihtaa voi postimerkkejä, postikortteja, karkkikääreitä, tulitikkuetikettejä, kirjeensulkijoita, kiiltokuvia jne. Vapaa pääsy!

Postimuseo sijaitsee Helsingin pääpostitalossa, Asema-aukio 5 H.

Lisätietoja antaa projektisuunnittelija Helena Pärssinen puh. 020 451 4775, helena.parssinen@posti.fi