Postimuseon 4.5. Zeppelin-luennon aihe muuttui

Ennakkotiedoista poiketen Postimuseon Graf Zeppelin – ilmojen jättiläinen näyttelyyn liittyy 4.5. klo 17 luento: Saksan ”lentävän lähettilään”, Zeppelinin vierailu Suomessa vuonna 1930. Professori Hannes Saarinen. (aiemmin ilmoitettu professori Kar-Erik Michelsenin luento, Zeppelin ja muut modernin taivaan ihmeet Helsingin taivaalla, on 18.5. klo 17) Lisäksi 4.5. klo 16 on asiantuntijaopastus Graf Zeppelin – ilmojen jättiläinen näyttelyyn. Toimittaja Jarmo Ratinen. Opastukseen ja luennolle on vapaa pääsy! Postimuseo, Asema-aukio 5 H Lisätietoja antaa projektisuunnittelija Helena Pärssinen puh. 020 451 4775 tai helena.parssinen@posti.fi Näyttelyn tiedotusmateriaali on saatavana osoitteesta www.posti.fi/postimuseo/media/2010/grafzeppelin.html