Helsingin Forumiin avataan ensimmäinen K-rauta Express –myymälä elokuussa

RAUTAKESKON LEHDISTÖTIEDOTE 4.6.2015 KLO 9.00

K-rauta-ketju avaa ensimmäisen K-rauta Express –myymälänsä Helsingin Kauppakeskus Forumiin elokuussa. Uusi konsepti sijoittuu kaupunkien keskustoihin ja kauppakeskuksiin luvaten entistä helpompaa ja nopeampaa asiointia – ”jotta kaupassa olisi kiva käydä”.

Uudella konseptilla K-rauta tavoittelee kaupungissa asuvia asiakkaita ja tuo rautakauppapalvelut lähelle myös niille, jotka eivät käytä autoa.

K-rauta Expressin tuote- ja palveluvalikoimalla esimerkiksi kerrostalohuoneiston remontin voi käydä suunnittelemassa ja tilaamassa yhdellä käynnillä. Erityispainotus on kodin sisustamisen ja somistamisen tuotteissa, maaleissa ja työkaluissa.

- Haluamme palvella sisustuksesta ja kodin laittamisesta kiinnostuneita kaupunkilaisia uudentyyppisellä konseptilla. Konsepti ei ole suurempi K-rauta minikoossa vaan tarjoamme uudenlaisella lähestymistavalla inspiroivan myymälän hyvien kulkuyhteyksien varrelta, K-rauta-ketjun ketjujohtaja Virpi Viinikainen sanoo.

Konseptia kokeillaan ensin 1-3 pääkaupunkiseudulle sijoittuvalla myymälällä, joiden kokemusten perusteella päätetään jatkosta. K-rauta Express –myymälät ovat K-rauta-kauppiaiden vetämiä ja toimivat varsinaisten K-rautojen sivupisteinä. Ensimmäisenä avattavan Helsingin Mannerheimintielle Forumiin sijoittuvan K-rauta Express Forum Helsingin kauppiaiksi tulevat K-rauta Oulunkylän kauppiaat Minna ja Jussi Perälä.

Avajaisista ja mahdollisesta mediainfosta tiedotetaan erikseen. Uuden myymäläkonseptin tuloa voi seurata Twitterissä ja Instagramissa aihetunnisteella #krautaexpress sekä
K-raudan Facebook-sivuilla http://www.facebook.com/KrautaSuomi

K-rauta-ketjun ketjujohtaja Virpi Viinikainen, puh. 050 527 2881
Projektipäällikkö Liisa Väänänen, K-rauta Express, puh. 050 441 6381
K-kauppias Jussi Perälä, K-rauta Express Forum Helsinki, K-rauta Oulunkylä, puh. 040 310 1307

Kaikki kerralla K-raudasta. Luotettavasti. www.k-rauta.fi

Kansainvälinen K-rauta on rakentamisen, remontoinnin, pihan ja puutarhan sekä sisustamisen ja kodin kalustamisen paras kumppani. K-rauta on Dream Builder, joka auttaa ideoimaan ja toteuttamaan asiakkaidensa unelmat.
Palvelemme asiakkaitamme kattavin sähköisin palveluin ja Suomessa paikallisesti 43 K-raudassa Kirkkonummelta Rovaniemelle. K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä.