Tapettimallisto Eco Claesson Koivisto Rune

Suunnitellessaan uutta tapettikokoelmaa Engblad & Company:n arkkitehtikumppanukset Claesson, Koivisto ja Rune huomasivat ettei tapetti ole tarkoitettu pelkästään koristeeksi, vaan se sopii arkkitehdin työkalupakkiin siinä missä muutkin materiaalit.

"The trick when designing wallpaper is to create patterns that don't feel decorative", says Claesson Koivisto Rune. “Once that was clear to us, everything fell into place.”

Modernin vähäeleistä Eco Claesson Koivisto Rune -tapettimallistoa myyvät K-raudat ja Rautiat. Helposti tapetoitavaa ja kestävää easy up -laatuista kuitutapettia; rullan pituus 10,05m, suositushinta 62e rulla.

Lataa Eco Claesson Koivisto Rune -tapettikuvia Rautakeskon Mediapankista

Lue lisää tapettimallistosta Eco:n sivuilta