Tapettimallisto Eco Soft Surface

Rautakesko Oy:n lehdistötiedote 26.5.2015

Soft Surface on tapettimallisto, joka tuo esiin tekstiilien pehmeyden ja kauneuden. Muotiklassikot ovat antaneet inspiraatiota tähän kodikkuutta henkivään tapettimallistoon. Malliston erityispiirteitä ovat ylisuuret ruutu- ja raitakuviot, jotka saavat aikaan upeita rakenteita ja visuaalista syvyyttä. Malliston suunnittelija Madeleine Sidemo muistuttaa, että Eco Soft Surface ei pelkästään näytä kauniilta, vaan se vaikuttaa myös aisteihin.

Helposti tapetoitavaa Easy Up -laatua, rullapituus 10,05 m ja suositushinta 40e.

Lataa Soft Surface -tapettikuvia Rautakeskon Mediapankista

Mere Sundqvist
Viestintäkoordinaattori

Kesko | Rauta- ja erikoiskauppa |  Rautakesko Oy

mere.sundqvist@kesko.fi   gsm: 050 4334078

www.k-rauta.fi     www.rautia.fi

Lue Cello-blogia

K-rauta Instagramissa

K-raudat ( www.k-rauta.fi ) tarjoavat asiakkaiden toiveiden mukaiset turvalliset rakentamisen ja asumisen ideat sekä ratkaisut. K-rauta-myymälöitä on Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä.