Treverk Atelier - valkoinen lattialaatta puuefektillä

Treverk Atelier –lattialaatat kuultovalkoisella puuefektillä tuovat tilaan valoa ja tyyliä. Satiinimaisissa ja puulta näyttävissä Atelier-laatoissa on kolme kokoa: 30 x 120 cm, 20 x 120 cm ja 15 x 120 cm. Laattojen eri leveyksiä yhdistelemällä lattiaan saadaan elävä pinta. Kulutusta erinomaisesti kestävät Treverk Atelier –laatat soveltuvat myös seinään. Hyvä lattiamateriaalivalinta esim. lapsi- tai koiraperheisiin.

Treverk Atelier -laattoja myyvät K-rauta ja Rautia, suositushinta: koko 30x120 79,90/m2 ja muut koot 99,90/m2.

Lataa kuvia Rautakeskon Mediapankista      Lue Cello-blogia

Ystävällisin terveisin,

K-raudat ( www.k-rauta.fi ) tarjoavat asiakkaiden toiveiden mukaiset turvalliset rakentamisen ja asumisen ideat sekä ratkaisut. K-rauta-myymälöitä on Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä.