Värikkäät kotimaiset pihatarvikkeet

Kuumasinkitystä teräsputkesta valmistettuja laadukkaita kotimaisia pihatuotteita nyt saatavana myös kivoissa väreissä.

• Pyörivä 5-sakarainen pyykinkuivausteline: keskisalko 38 mm - korkeus n. 2 m - halkaisija 2,6 m - naru 36 m - paino 7,5 kg.
  • Tuuletus/tamppausteline: leveys 1,9 m - korkeus 1,7 m - paino 17,5 kg.
  • Tukeva pyöräteline viidelle polkupyörälle: pituus 1,74 m - leveys 0,38 m.  Kaikissa näissä värivaihtoehtoina pulverimaalattu liila, vaalean sininen ja kiiltävä musta. Nämä värit yksinmyynnissä K-ryhmän rautakaupoissa.

Lataa kuvia Rautakeskon Mediapankista

www.k-rauta.fi

K-raudat ( www.k-rauta.fi ) tarjoavat asiakkaiden toiveiden mukaiset turvalliset rakentamisen ja asumisen ideat sekä ratkaisut. K-rauta-myymälöitä on Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä.