Ahosilla jatkossa kolme K-Marketia Ruovedellä

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 22.8.2017

K-Market Ruoveden kauppiaat Eija Ahonen (53) ja Jouko Ahonen (59) ottavat syksyn aikana vastaan myös Runoilijankulman ja Visuveden K-Marketit. Ahoset aikovat tuoda Siwasta K-Marketiksi muutettuihin kauppoihinsa lisää lähiruokaa.

"Lähdemme kehittämään kauppoja syksyn aikana pienin askelin. Haluamme erityisesti vahvistaa lähiruoan tarjontaa uusissa kaupoissamme. Tarjoamme kaupoissamme monipuolisen perusvalikoiman ja edulliset hinnat sekä panostamme hyvään asiakaspalveluun", Eija Ahonen sanoo.

Eija on työskennellyt ruokakaupoissa noin 20 vuoden ajan, joista viimeiset puolitoista vuotta kauppiaana. Jouko työskenteli ennen kauppiasuralle siirtymistään Virtain Rautian myymäläpäällikkönä. "Kauppiasuralle lähteminen oli meille luonteva vaihtoehto monien kaupan alalla tehtyjen työvuosien jälkeen", Eija toteaa.

Ahoset työllistävät kaupoissaan jatkossa noin 15 henkilöä. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Ahoset asuvat Visuvedellä omakotitalossa. Perheeseen kuuluu myös kolme jo aikuista lasta. Vapaa-aika kuluu pihalla puuhastellen sekä perheen kahden koiran kanssa touhuten. Eija viihtyy myös käsitöiden parissa.

Kuva K-kauppiaspari Eija ja Jouko Ahosesta liitteenä.

Ahosten K-Marketit Ruovedellä:

• K-Market Ruovesi (os. Honkalantie 16)
  • 28.8.2017 alkaen K-Market Runoilijankulma (os. Honkalantie 2)
  • 10/2017 alkaen: K-Market Visuvesi (os. Eeliksentie 1)

K-kauppias Eija Ahonen, puh. 0400 492 552.
K-kauppias Jouko Ahonen, puh. 0400 898 330.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: