Aki ja Maire Seppälä Intersport Porin uusiksi kauppiaiksi

Tällä hetkellä Jyväskylässä Intersport kauppiaina toimivat Aki (45) ja Maire (44) Seppälä palaavat Poriin ja aloittavat Intersport Porin kauppiaina marraskuun alussa.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 30.6.2017

Diplomikauppias Aki Seppälä palaa takaisin juurilleen Poriin, jossa hän aloitti työt urheilukaupan alalla vuonna 1988 Urheilu Prikissä. Yli 20 vuoden työskentelyn aikana Kesport- ja Intersport-kaupoissa tutuksi tulivat eri tehtävät aina varastosta myymäläpäällikön tehtäviin. Vuonna 2009 Aki aloitti kauppiasuransa Forssan Intersportissa. Samalla myös puoliso Maire Seppälä vaihtoi sairaanhoitajan ammatin yrittäjyyteen ja tuli mukaan kauppiaaksi. Vuonna 2012 he siirtyivät Jyväskylän keskustan Intersportin kauppiaiksi.

- K-kauppiasura ja yrittäjyys antavat vapautta ja mahdollisuuden toteuttaa omia ajatuksia ja vahvuuksia päivittäisessä tekemisessä, perustelevat Seppälät viihtymistään kauppiasuralla.

Intersport Pori on ollut samalla paikalla jo vuodesta 2004. Uusi kauppiaspari aikoo tämän hetken haasteellisessa kilpailutilanteessa kiinnittää huomiota erityisesti hintatasoon ja asiakaslähtöisyyteen. Intersport-ketjun omat merkit kuten Energetics, McKinley ja 8848 tulevat olemaan vahvemmin esillä liikkeen valikoimissa. Tarkoitus on myös panostaa seura- ja yhteisökauppaan, joka on Aki Seppälän vahvinta osaamisaluetta.

- Asiakkaan käyntikokemus on oltava mieluinen ja palvelun, valikoiman sekä hintatason on oltava kohdillaan. Me kauppiaina olemme itsekin päivittäin kaupassa palvelemassa ja tuemme omalla esimerkillämme onnistunutta asiakaskäyntiä. Tulkaa vain rohkeasti katsomaan mitä uutta me kauppaan tuomme. Samalla voidaan keskustella, mitä te meidän asiakkainamme haluatte meiltä, Aki ja Maire kannustavat asiakkaita.

Intersport Pori työllistää kauppiaiden lisäksi noin 10 kaupan alan osaajaa.

Aki ja Maire ovat itsekin monen lajin harrastajia ja kokeilevat lajia kuin lajia. Maratonit ovat taakse jäänyttä elämää ja maastopyöräily sopii tähän hetkeen paremmin. Aki Seppälä on mukana Intersport-ketjun maastohiihdon ja retkeilyn suunnitteluryhmissä. Maire Seppälä vastaa kaupan vaateostoista ja on mukana Intersport-ketjun suunnitteluryhmässä päättämässä koko ketjun vaatemallistosta.

Lisätietoja: Diplomikauppias Aki Seppälä, puh. 040 581 3369

Intersport Finland Oy on Suomen urheilukaupan markkinajohtaja. Intersport International IIC on kansallisista yhtiöistä muodostuva kansainvälinen urheilukauppaketju. Intersport-kauppoja on yli 5 500 yhteensä 44 maassa. Kesko-konserniin kuuluva Intersport Finland Oy on yhtiön osakas ja omistaa Intersport, Budget Sport ja The Athlete's Foot -lisenssit maassamme. Suomessa on 56 Intersport-kauppaa ja intersport.fi-verkkokauppa. www.intersport.
K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä.