Alueensa paras K-Market tulee Salosta – kunniamainintoja Turkuun

Vuoden 2018 parhaita K-Marketeja Länsi-Suomesta ja Pohjanmaalta on palkittu. Alueensa parhaaksi K-Market kauppiaaksi valittiin kauppiaspariskunta Tarja ja Sauli Kaartinen Salosta. Palkinnon perusteina olivat erinomainen myynnin- ja asiakastyytyväisyyden kehitys, suunnitelmallinen toiminta sekä jatkuva oman toiminnan uudistaminen.

Alueiden parhaita K-Marketeja palkittiin K-Market-ketjun kauppiaspäivillä tiistaina 15. tammikuuta Nokia Scandic Edenissä Nokialla. Juhlaan olivat kerääntyneet noin 100 K‑Market-kauppiasta ja kauppiaspariskuntaa Varsinais-Suomesta, Satakunnasta, Pohjanmaalta, Etelä-Pohjanmaalta, Keski-Pohjanmaalta ja Pirkanmaalta.

Salon salaisuus positiivinen energia ja asiakaslähtöinen asenne

– Meillä välitetään aidosti asiakaskokemuksesta, meillä tervehditään ihan jokaista ja toivotetaan tervetulleeksi. Asiakastoiveiden kautta olemme kehittäneet valikoimaa todella paljon, ja se on onnistunut. Ostoskori vaihtuu ostoskärryksi yhä useammin, kertoo kauppias Tarja Kaartinen.

– Iloinen puheensorina asiakkaiden ja henkilökunnan välillä luo kauppaan hyvän fiiliksen ja tämä tunnelma näkyy kaikessa mitä teemme. Henkilökuntamme on vastuuntuntoista ja tekee työnsä suurella sydämellä, arvostavat toisiaan ja tekemäänsä työtä. Ylipäätään työssä viihtyminen on tärkeää, jatkaa Tarja Kaartinen.

– Tulevaisuudessa korostuu vielä entistä enemmän asiakaspalvelun merkitys, lähikaupan toimivuus ja laadukkuus. Nykypäivän kiireiden keskellä nopea ja iloinen palvelu yhdessä asiakaslähtöisen valikoiman kanssa auttaa arjen pyörittämisessä, sanoo kauppias Sauli Kaartinen.

Kaartisten kaupat Salossa ovat K-Market Alhaisi, K-Market Ollikkala ja K-Market Pahkavuori.

Turkuun tunnustus johtajuudesta

K-Marketin kauppiaspäivillä Nokialla palkittiin myös muiden alueiden parhaita kauppiaita sekä annettiin kunniamainintoja eri osa-alueilla onnistuneesta kaupanteosta.

Vuoden Monimyymäläkauppias -tunnustuksella palkittiin Anni Puhakka, joka luotsaa Turussa kolmea ketjun kauppaa; K-Market Kivikartio, K-Market Vasaramäki ja K-Market Vähä-Heikkilä. Tunnustus myönnettiin monikauppamallin erittäin ansiokkaasta johtamisesta.

Turussa osataan sitouttaa

Vuoden Plussakauppias -kunniamaininnan sai K-Market Deliä Hirvensalossa luotsaava Turo Tikanmäki. Hän oli ansiokkaasti sitouttanut asiakkaitaan Plussa-kanta-asiakasohjelman kautta kauppansa asiakkaiksi erilaisten kampanjoiden ja etujen monipuolisella tarjoomalla.

K-Market ketjuun kuuluu lähes 800 kauppaa ympäri Suomen. Oman alueidensa parhaita K-Marketeja palkitaan tammikuun aikana myös kolmessa muussa vastaavassa tilaisuudessa.

Lisätietoja ja kuvia palkituista pääsee katselemaan palkintosivuston kautta:

K-kauppiaat Tarja ja Sauli Kaartinen, p. 050 525 6153
K-kauppias Anni Puhakka, p. 050 521 3986
K-kauppias Turo Tikanmäki, p. 050 411 8471
K-Market-ketjun kauppiastoiminnanjohtaja Minna Leinonen, p. 050 502 3125

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi