Antti ja Anu Juopperi kahden K-Marketin kauppiaiksi Oulussa: "Lisäämme paikallisia tuotteita ja panostamme tuoreuteen"

KESKO ALUETIEDOTE 21.9.2016

Antti Juopperi (36) ja Anu Juopperi (34) aloittavat K-kauppiasuransa 10. lokakuuta Oulussa K-Market Tuiran kauppiaina. Marraskuun lopussa Juopperit ottavat vetovastuun myös K-Market Koskelasta.

Kaupat ovat Pohjois-Suomen ensimmäiset Siwasta ja Valintatalosta K-Marketiksi muutetut kaupat, jotka saavat oman K-kauppiaan. K-Market Tuira on entinen Valintatalo ja K-Market Koskela entinen Siwa, ja ne muutettiin K-Marketeiksi kesällä. Juopperit työllistävät kaupoissaan yhteensä noin 15 henkilöä, jotka jatkavat vanhoina työntekijöinä.

"Odotamme innolla kauppiasuramme alkua ja sen tuomia haasteita, joita kahden kaupan pyörittämisessä varmasti tulee riittämään. Toivomme, että saamme luotua kaupoillemme positiivisen ilmapiirin, joka näkyy myös asiakkaille", tuore kauppiaspari kertoo.

Juopperit lähtevät yhdessä henkilökuntiensa kanssa kehittämään perinteikkäillä kauppapaikoilla sijaitsevista kaupoistaan viihtyisiä ja palvelevia lähikauppoja, joissa on mukava ja helppo asioida. Asiakkaiden toiveita kauppiaspari aikoo kuunnella tarkalla korvalla.

"Tulemme lisäämään paikallisia tuotteita ja panostamme tuoreuteen sekä hevi- ja leipäosastoihin. Lähdemme kehittämään kauppoja asiakkaiden toiveita kuunnellen ja pyrimme räätälöimään valikoimamme juuri heille sopivaksi. Kaikki palaute ja toiveet ovat tervetulleita", Juopperit sanovat.

Yrittäjyys ja oman kaupan saaminen on ollut Antille ja Anulle pitkäaikainen haave, joka nyt toteutuu. Samalla kyseessä on eräänlainen paluu juurille.

"Olemme kumpikin kotoisin Pohjois-Suomesta, Antti Kemistä ja Anu Kempeleestä, ja olemme opiskelleet Oulussa. Nyt saamme mahdollisuuden tehdä paluun pohjoiseen ja Ouluun, jossa meillä on entuudestaan vahvat tukiverkostot", Antti ja Anu Juopperi kertovat.

Antti Juopperi suoritti kauppiasharjoittelun K-supermarket Revontorilla Haukiputaalla. Antti on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri ja toiminut aiemmin vuosia tilintarkastusalan tehtävissä pääkaupunkiseudulla. Puoliso Anu on koulutukseltaan liiketalouden tradenomi ja työkokemusta kaupan alalta löytyy yli 10 vuoden ajalta, mm. myymäläsuunnittelijan töistä Intersport-ketjussa sekä viimeksi K-Market Värtöstä Oulussa.

Vapaa-ajalla kauppiaspari harrastaa lenkkeilyä, ja Antin harrastuksiin kuuluvat lisäksi jääkiekko ja hiihto. Myös touhukkaat pojat Niilo (7) ja Topi (4) pitävät huolen siitä, ettei aika käy pitkäksi vapaa-ajallakaan.

Antti ja Anu Juopperin kaupat Oulussa

• K-Market Tuira (os. Valtatie 61), aloittavat kauppiaina 10.10.2016
  • K-Market Koskela (os. Tullimiehentie 2), aloittavat kauppiaina 28.11.2016

Kuva K-kauppiaspari Anu ja Antti Juopperista liitteenä.

K-kauppias Antti Juopperi p. 040 757 8364.

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

Suomen Lähikaupan hankinnan ja laajan K-Market-uudistuksen myötä suomalaisten kuluttajien arvostamat lähikauppapalvelut paranevat merkittävästi. K-Market-ketjun uudistus etenee vauhdilla, kaikki yli 400 K-Marketia ja noin 600 Siwaa ja Valintataloa uudistetaan yhtenäisen ketjubrändin alle. Koko ketju on uudistettu vuoden 2018 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: