Antti ja Kirsi Heikkinen ovat Pihtiputaan K-Supermarketin uusi kauppiaspariskunta

Antti Heikkinen (32) ja Kirsi Heikkinen (31) aloittavat kauppiasuransa Pihtiputaan K-Supermarketissa toukokuun puolivälissä.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 24.4.2017

Antti Heikkinen on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja työskenteli useita vuosia teollisuudessa. Yrittäminen oli kuitenkin aina kiinnostanut häntä. Vähittäiskaupan alasta hänet sai innostumaan veli, joka työskenteli puolisonsa kanssa K-Supermarketin kauppiaana Suomussalmella. Antti aloittikin harjoittelun veljensä kaupassa syksyllä 2015. Kauppiasvalmennuksen hän aloitti samassa paikassa syksyllä 2016 kaupan uuden kauppiaan ohjauksessa.

- Kauppiasurassa minua kiehtoo monipuolisuus. Työssä pääsee tekemään ihan kaikkea. Insinöörin tehtävät olivat erittäin mielenkiintoisia, mutta valtaosa päivästä kului tietokoneella. Kauppiaana saa liikkua ja luovia pitkin päivää kaupan koko pinta-alalla. Aika kuluu välillä liiankin nopeasti. Viihdyn hyvin kaupalla ihmisten parissa, kertoo Antti.

Kaupassaan Antti ja Kirsi haluavat panostaa tuoretuotteisiin, valikoimien monipuolisuuteen etenkin paikallisten tuotteiden osalta sekä palveluun. Asiakkaiden parissa viihtyvä kauppiaspariskunta sekä asiantunteva ja ystävällinen henkilökunta takaavat kaupan hyvän tunnelman ja erinomaisen palvelun.

- Tulukaa rohkeasti juttelemaan asiasta ku asiasta! Olemme lupsakoita ihmisiä. Tärkeintä kaupallamme on, että asiakkaat löytävät tarvitsemansa tuotteet. Kysykää siis rohkeasti mieleisiänne tuotteita, niin pyrimme muokkaamaan valikoimaamme teille sopivaksi, uusi kauppiaspariskunta kannustaa asiakkaita.

K-Supermarket Pihtipudas työllistää neljä kokoaikaista ja neljä osa-aikaista työntekijää sekä kahdesta neljään kesätyöntekijää.

Antti Heikkinen harrastaa innokkaasti kuntosalilla käyntiä, juoksemista ja metsästystä. Sekä Antti että Kirsi ovat kotoisin Kainuusta, Antti Paltamosta ja Kirsi Suomussalmelta, joten pienellä paikkakunnalla eläminen on tuttua molemmille.

Lisätietoja: K-kauppias Antti Heikkinen, puh. 050 321 8646.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.