Anu Syväluoma-Kettunen kahden K-Marketin kauppiaaksi Espoossa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 9.6.2017

Latokasken ja Nöykkiön K-Marketien kauppiaana aloittaa Anu Syväluoma-Kettunen (44). Siwasta ja Valintatalosta K-Marketeiksi muutetut kaupat kehittyvät jatkossa entistä tuoreemmiksi ja ruokaisammiksi lähikaupoiksi.

Alkuvaiheessa uusi kauppias aikoo panostaa valikoimiin ja varsinkin tuoreosastoihin, joita muovataan asiakkaiden toiveita paremmin vastaaviksi.

"Kun lähikaupasta löytyy asiakkaiden toiveita vastaava valikoima ja palvelut, kauppa auttaa pitämään yllä alueen elinvoimaisuutta. Molemmat kaupat tunnetaan myös hyvästä asiakaspalvelustaan, ja sillä tiellä jatketaan", Anu Syväluoma-Kettunen sanoo.

Ennen kauppiasuralle astumista Anu on tehnyt pitkän uran henkilöstöpalvelualalla franchising-yrittäjänä sekä asiantuntija- ja johtotehtävissä palvelualalla. Kauppiasharjoittelun Anu suoritti K-Supermarket Lempolassa Lohjalla.

"Kauppiaan työssä yhdistyvät intohimon kohteeni: hyvä johtajuus, asiakaskokemuksen johtaminen sekä hyvä ruoka. Minulle on tärkeää kehittyä jatkuvasti itse ja kehittää samalla kaupan toimintaa. Tässä työssä uutta opittavaa riittää varmasti vuosienkin jälkeen", Anu sanoo.

Anun perheeseen kuuluu mies ja kolme lasta, joista kaksi on jo aikuisia. Vapaa-ajalla perhe rentoutuu liikunnallisten harrastusten ja uusien ruokareseptien parissa. Myös matkustaminen on lähellä Anun sydäntä.

K-Marketien työllistämät 13 kaupan osaajaa siirtyvät Anun palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Kuva K-kauppias Anu Syväluoma-Kettusesta liitteenä.

Anu Syväluoma-Kettusen K-Marketit Espoossa:

• 19.6.2017 alkaen: K-Market Latokaski (os. Kaskipiha 1)
  • 8/2017 alkaen: K-Market Nöykkiö (os. Oxfotintie 1)

Ruokakaupan valikoiman lisäksi kaupoista löytyy lähipalveluita kuten Matkahuollon pakettipalvelu, Osta & Nosta -käteisnostopalvelu sekä K-Market Nöykkiöstä Postin palvelut.

K-kauppias Anu Syväluoma-Kettunen, puh. 040 568 5689.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: