Eeva-Maria Ylävaara valittu kauppiaaksi K-Market Niemenrantaan

Eeva-Maria Ylävaara (35) aloittaa kauppiaana huhtikuussa 2017 avautuvassa uudessa K-Market Niemenrannassa.

KESKO ALUETIEDOTE 8.2.2017

Eeva-Maria Ylävaara siirtyy kauppiaaksi Niemenrantaan K-Market Kellosta, jossa hän on ollut kauppiaana vajaat neljä vuotta. Yhteensä hänellä on noin kymmenen vuoden kokemus ruokakaupan tehtävistä.

- Parasta kauppiaan työssä on se, että tekemisen jälki näkyy ja voi auttaa ihmisiä päivittäisissä ruokaratkaisuissa. Minulle läsnäolo on tärkeää ja haluankin, että iloisen lämmin tunnelma välittyy asiakkaille, kertoo Eeva-Maria.

K-Market Niemenranta avautuu huhtikuun 2017 lopulla.

- Tavoitteena on luoda kotoisa kauppa, johon asiakkaiden on helppo tulla. Mielestäni kaupassa pitää palvella asiakkaita hyvällä fiiliksellä ja reippaalla otteella, mutta samalla asiakkaan pitää aina voida luottaa henkilökunnan ammattitaitoon. Haluamme olla mukana asiakkaan arjessa sekä juhlassa, kertoo Eeva-Maria. Tulkaa rohkeasti kertomaan ajatuksianne ja ideoitanne, tehdään yhdessä K-Market Niemenrannasta alueen paras lähikauppa, uusi kauppias kannustaa asiakkaita.

K-Market Niemenranta tulee työllistämään noin kuudesta seitsemään työntekijää kauppiaan lisäksi.

Vapaa-aikanaan Eeva-Maria hoitaa kuntoaan käymällä salilla.

Lisätietoja: K-kauppias Eeva-Maria Ylävaara, puh. 044 5078332.

Uusi K-Market Oulunsalon Niemenrantaan

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.