Eleonoora Karlsson-Seppänen ja Mikko Seppänen kauppiaiksi K-Market Puulantorille

Eleonoora Karlsson-Seppänen (36) ja Mikko Seppänen (39) aloittavat kauppiaina K-Market Puulantorilla Kangasniemellä helmikuun 1. päivänä.

KESKO ALUETIEDOTE 10.1.2017

Kangasniemeläiset saavat iloisen ja rempseän sekä helposti lähestyttävän kauppiasparin K-Market Ristiinasta, jossa pari on ollut kauppiaina viimeiset neljä vuotta.

- Työntekijöiden hyvinvointi ja paras palvelu asiakkaille ovat asioita, joihin tulemme uudessa kaupassammekin keskittymään, kertoo Eleonoora Karlsson-Seppänen.

Kauppiasvaihtoa helpottaakseen Karlsson-Seppäset jatkavat toistaiseksi kauppiaina myös K-Market Ristiinassa ja aikovat työskennellä tasapuolisesti molemmissa kaupoissa. K-Market Ristiinasta luovutaan helmikuussa.

- Aiomme tutustua K-Market Puulantoriin ja sen asiakkaisiin rauhassa, edellinen kauppias Jari on pitänyt ammattitaitoisen henkilökunnan kanssa kauppaa hyvin. Syksyllä kauppaan tulee kuitenkin remontti, kun se saa K-Market-ketjun uuden ilmeen, kertoo Eleonoora.

Kauppiasparin tarkoituksena on muuttaa Kangasniemelle, heti kun sopiva koti löytyy. Seppästen perheeseen kuuluvat lisäksi 8- ja 2-vuotiaat tyttäret sekä koira.

Kangasnimen nykyinen kauppias Jari Luukkonen siirtyy kiinteistönomistajaksi.

Lisätietoja: K-kauppias Eleonoora Karlsson-Seppänen, puh. 041 502 5678

Kesko vuokraa Kangasniemen K-Marketin kiinteistön

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.