Eleonoora Karlsson-Seppänen ja Mikko Seppänen kauppiaiksi K-Market Puulantorille

Eleonoora Karlsson-Seppänen (36) ja Mikko Seppänen (39) aloittavat kauppiaina K-Market Puulantorilla Kangasniemellä helmikuun 1. päivänä.

KESKO ALUETIEDOTE 10.1.2017

Kangasniemeläiset saavat iloisen ja rempseän sekä helposti lähestyttävän kauppiasparin K-Market Ristiinasta, jossa pari on ollut kauppiaina viimeiset neljä vuotta.

- Työntekijöiden hyvinvointi ja paras palvelu asiakkaille ovat asioita, joihin tulemme uudessa kaupassammekin keskittymään, kertoo Eleonoora Karlsson-Seppänen.

Kauppiasvaihtoa helpottaakseen Karlsson-Seppäset jatkavat toistaiseksi kauppiaina myös K-Market Ristiinassa ja aikovat työskennellä tasapuolisesti molemmissa kaupoissa. K-Market Ristiinasta luovutaan helmikuussa.

- Aiomme tutustua K-Market Puulantoriin ja sen asiakkaisiin rauhassa, edellinen kauppias Jari on pitänyt ammattitaitoisen henkilökunnan kanssa kauppaa hyvin. Syksyllä kauppaan tulee kuitenkin remontti, kun se saa K-Market-ketjun uuden ilmeen, kertoo Eleonoora.

Kauppiasparin tarkoituksena on muuttaa Kangasniemelle, heti kun sopiva koti löytyy. Seppästen perheeseen kuuluvat lisäksi 8- ja 2-vuotiaat tyttäret sekä koira.

Kangasnimen nykyinen kauppias Jari Luukkonen siirtyy kiinteistönomistajaksi.

Lisätietoja: K-kauppias Eleonoora Karlsson-Seppänen, puh. 041 502 5678

Kesko vuokraa Kangasniemen K-Marketin kiinteistön

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

Yrityksestä

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai eikä Nilsiä Punavuori. Meille ei ole olemassa keskivertoasiakasta – siksi jokainen K-ruokakauppa on erilainen, asiakkaidensa näköinen. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.