Erno Selänne kauppiaaksi Turun Koivulan uuteen K-supermarketiin

Erno Selänne (35) aloittaa kauppiaana uudessa K-supermarket Koivulassa Turussa. Kauppa avautuu heinä-elokuussa 2017.

KESKO ALUETIEDOTE 6.4.2017

Erno Selänne on työskennellyt K-kaupoissa koko aikuisikänsä. Hänet muistetaan liki 20 vuoden ajalta K-supermarket Raisio Centeristä, jossa hän suoritti myös kauppiasharjoittelun talousneuvos, emerituskauppias Pentti Kallialan ohjauksessa. Viimeiset kaksi vuotta Erno on toiminut Tampereen Hervannassa K-Market Teekkarinkadun kauppiaana.

- Erityisen mielelläni saavun kauppiaaksi juuri K-Supermarket Koivulaan, sillä äidinpuoleisen sukuni sukunimi on Koivula, kertoo Erno, neljännen polven paljasjalkainen turkulainen.

K-supermarket Koivula avautuu entisiin S-marketin tiloihin heinä-elokuussa 2017. Kauppa tulee työllistämään noin 15 henkilöä, joiden rekrytointi aloitetaan lähiaikoina. Uusi kauppias toivottaa asiakkaat läheltä ja kaukaa rohkeasti asioimaan tavallista paremmassa ruokakaupassa.

- K-supermarket Koivulasta luodaan selkeä ja viihtyisä kauppa, jossa on nopea asioida. Se osaa myös yllättää hyvällä henkilökohtaisella palvelulla sekä kattavalla ja edullisella tuotevalikoimalla, lupaa tuleva kauppias.

Vapaa-ajallaan Erno Selänne on intohimoinen kirjallisuuden harrastaja ja Savukeidas-kustantamon toinen perustaja, joka lukee Fin de siècle -aikakauden kirjallisuutta. Matkoillaan hän bongaa Unescon maailmanperintökohteita sekä uskonnollisia rakennuksia. Osterinnielijänä tunnettu kauppias pystyy nauttimaan kaksi ja puoli tusinaa mereneläviä yhdellä istumalla!

Lisätietoja: K-kauppias Erno Selänne, puh. 050 362 4567

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

Yrityksestä

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai eikä Nilsiä Punavuori. Meille ei ole olemassa keskivertoasiakasta – siksi jokainen K-ruokakauppa on erilainen, asiakkaidensa näköinen. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.