Eveliina ja Markus Perälä turvallisuusalalta kolmen K-Marketin kauppiaiksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 11.1.2018

Eveliina Perälä (26) ja Markus Perälä (33) aloittavat K-kauppiasuransa helmikuussa K-Market Härkäpakarin kauppiaina Huittisissa. Kevään mittaan Perälät ottavat vastuulleen myös Kiukaisten ja Huhkolan K-Marketit.

K-kauppias Eveliina Perälän mietteitä ennen K-kauppiasuran alkua:

Matkasta K-kauppiaiksi:
"Olemme työskennelleet aiemmin muun muassa yrittäjinä turvallisuusalalla. Olen itse aikaisemmalta ammatiltani vartija, ja Markus on suorittanut poliisin perustutkinnon. Ajatus kauppiasurasta lähti liikkeelle puoliksi vitsinä, kun näimme lähialueemme Siwan muuttuvan K-Marketiksi ja Markus ehdotti minulle kauppiasuraa. Kului puoli vuotta, ja olin kauppiasvalmennuksessa."

Henkilökunnasta ja kaupoista:
"Kilpailuvalttejamme ovat nopea ja helppo asiointi sekä loistava, rautaisista ammattilaisista koostuva henkilökunta, jonka asiakaspalvelu- ja tuoteosaaminen on meille huipputärkeää. Työllistämme kaupoissamme yhteensä noin 16 työntekijää. Kiukaisten ja Huhkolan K-Marketit ovat entisiä Siwoja."

Valikoimista:
"Reagoimme kaikissa kaupoissamme herkästi asiakastoiveisiin ja räätälöimme valikoimia asiakaskunnan toiveiden mukaan. Tuomme valikoimiin myös uutuuksia ja paikallisia tuotteita. Olemme jo keränneet ylös valikoimatoiveita, ja esimerkiksi Kiukaisten to do -listalla ovat Satamunan munat ja Pirkka gluteeniton mutakakku."

Asiakaspalvelusta:
"Panostamme iloiseen ja rempseään asiakaspalveluun, ja haluamme myydä asiakkaalle aina samalla jo seuraavan asiointikerran. Emme malta odottaa, että pääsemme kehittämään kauppoja yhdessä henkilökunnan kanssa ja tutustumaan kaupan tärkeimpiin ihmisiin, teihin asiakkaisiin. Kauppojen arkea voi seurata Facebook-sivuilta, ja avaamme keväällä omat Facebook-sivut myös Kiukaisten ja Huhkolan K-Marketeille."

Vapaa-ajasta:
"Asumme Kiukaisissa omakotitalossa. Perheeseemme kuuluvat myös pian 2-vuotias Eero ja 3-vuotias Essi sekä kaksi kissaa. Vapaa-ajan vietämme perheen kanssa yhdessä ulkoillen ja touhuten. Uskomme, että saamme myös Eerosta ja Essistä hyllytysvahvistusta kauppoihin nopeammin kuin arvaammekaan."

Eveliina Perälän ja Markus Perälän K-Marketit Huittisissa ja Eurassa:

• 1.2.2018 alkaen: K-Market Härkäpakari (os. Risto Rytin katu 2)
  • 3/2018 alkaen: K-Market Kiukainen (os. Eurakoskentie 45)
  • 5/2018 alkaen: K-Market Huhkola (os. Kirjatie 6)

K-kauppias Eveliina Perälä, puh. 044 501 1131.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: