Hanna Gråhn ja Eero Örri ottavat ohjat Mellunmäen K-Marketista

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 24.5.2017

K-Market Mellunmäen (os. Rukatunturintie 2) kauppiaina aloittavat toukokuun lopussa Hanna Gråhn (36) ja Eero Örri (36). Tuore kauppiaspari aikoo ottaa näkyvän roolin paitsi kaupassa myös paikallisyhteisössä.

"Olemme asuneet alueella 12 vuotta, ja on aivan mahtavaa päästä aloittamaan kauppiasuramme juuri täällä. Kuuntelemme asiakkaiden toiveita ja aiomme olla kauppiaina näkyvästi mukana myös lähialueen ja paikallisyhteisön toiminnassa", K-kauppias Hanna Gråhn kertoo.

Hanna on tehnyt pitkän uran K-Supermarket Hertassa Herttoniemessä, ja Eero on luonut uraa b2b-puolella. Hannalle on kehittynyt vuosien varrella hyvä näkemys alueen pien- ja lähitoimittajista, joiden tuotteita kauppaan otetaan jatkossa lisää.

"Tavoitteena on oikeanlainen valikoima juuri meidän asiakkaillemme, sisältäen helpot ideat ja ateriakokonaisuudet arkeen sekä juhlavammat herkut viikonloppuun. Juustot ovat erityisen lähellä omaa sydäntäni, ja se tulee varmasti näkymään kaupassa", Hanna sanoo.

Oman mausteensa kauppaan tuovat myös perheyrityksen nuorimmaiset, Hannan ja Eeron kaksi alakouluikäistä lasta, jotka ovat olleet innoissaan mukana kaupan ja sen markkinoinnin suunnittelussa. Vapaa-ajalla koko perhe on tiiviisti mukana alueen jalkapallotoiminnassa ja partiossa.

Entinen Siwa siirtyy Hannan ja Eeron luotsattavaksi 29. toukokuuta. K-Market Mellunmäestä löytyy myös kattavat lähipalvelut, kuten Posti, Matkahuollon pakettipalvelu ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Kuva Hanna Gråhnista ja Eero Örristä liitteenä.

K-kauppias Hanna Gråhn, puh. 040 513 1553.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: