Hanna Käppi ja Juho Kuisma kauppiaiksi K-Market Tietolantielle

Hanna Käppi (31) aloittaa kauppiaana 17.10.2016. Kaupan pyörittämisessä on mukana myös Hannan puoliso Juho Kuisma (32).

KESKO ALUETIEDOTE 9.9.2016

K-Market Tietolantie on Hannan toinen kauppa. Kaupan arjessa mukana on myös Hannan puoliso Juho Kuisma. Ennen Tietolantielle siirtymistä Hanna on ollut kauppiaana K-Market Virkkalassa noin 1,5 vuotta. Kauppiasuran hän aloitti huhtikuussa 2015. Ennen kauppiasuraa Hanna on työskennellyt erilaisissa kaupan tehtävissä ja kouluttautunut kaupan johtotehtäviin.

Hanna ja Juho aikovat pyörittää uutta kauppaa samoin hyviksi havaituin keinoin kuin aiemminkin.

- Olemme saaneet paljon kiitosta hyvästä palvelustamme ja aiomme jatkaa tätä myös Tietolantiellä yhdessä henkilökuntamme kanssa, kauppias Hanna lupaa.

K-Market Tietolantiellä on helppo käydä ja hoitaa myös muita asioita samalla. Kaupasta löytyvät Matkahuollon ja Postin palvelut, lisäksi uutena palveluna tulee Veikkauksen piste.

- Kaikki palaute ja toiveet Tietolantien valikoimasta ovat tervetulleita. Aiomme kehittää kauppaa mahdollisimman paljon asiakkaiden toiveiden mukaisesti, kannustaa Hanna.

Hanna Käppi jatkaa toistaiseksi kauppiaana myös K-Market Virkkalassa, joka sulkee ovensa vuoden loppuun mennessä kaupan vuokrasopimuksen päättyessä.

Hannan ja Juhon perheeseen kuuluu myös karvaisia nelijalkaisia; kaksi koiraa ja kaksi ratsuhevosta. Eläinten kanssa touhuaminen täyttää pariskunnan vapaa-ajan kokonaan.

Lisätietoja: K-kauppias Hanna Käppi, puh. 050 411 5133

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.