Hannu Niemelälle kolmen K-Marketin nippu Kemijärvellä ja Pelkosenniemellä

KESKO ALUETIEDOTE 5.4.2017

Hannu Niemelä (32) aloittaa K-kauppiasuransa toukokuun lopussa K-Market Pelkosenniemen kauppiaana. Loppuvuodesta Hannulle siirtyvät myös kemijärveläiset K-Market Särkikangas ja K-Market Kallaanvaara. Kaupat ovat entisiä Siwoja.

Kauppiaan uralla Hannu pääsee yhdistämään useita kiinnostuksen kohteitaan. "Kauppiasura ja yrittäjyys ovat kiehtoneet jo kauan. Olen aina ollut kiinnostunut ruoasta ja ruoanlaitosta sekä ihmisten parissa työskentelemisestä, ja tässä työssä ne yhdistyvät mukavasti", Hannu sanoo.

Hannu lähtee rakentamaan kaupoistansa asiakkaidensa näköisiä lähikauppoja, joissa henkilökuntaa ja kauppiasta on helppo lähestyä. Hannun filosofiana on pyrkiä tarjoamaan kaupoissaan ratkaisuja asiakkaan arjen ongelmiin.

"K-Market Pelkosenniemi on kyläkeskuksen ainoa kauppa. Haluan palvella kyläläisiä yksilöllisesti ja heidän tarpeitaan kuunnellen, jotta asiakkaat saisivat kaupastani entistä paremmin kaiken tarvitsemansa", Hannu sanoo.

"Kemijärven kaupat ovat perinteisempiä lähikauppoja. Myös niissä haluan tarjota asiakkaille mahdollisimman laajan ja asiakkaiden tarpeita vastaavan valikoiman. Otamme kaikissa kaupoissani mielellämme vastaan asiakkaiden toiveita ja muokkaamme valikoimaa asiakaskunnan näköiseksi."

Hannu aloitti työuransa K-ruokakaupoissa synnyinpaikkakunnallaan Savukoskella K-Market Heinäjärvessä. Vuonna 2004 Hannu muutti Rovaniemelle opiskelemaan liiketaloutta, ja vuodesta 2008 hän on työskennellyt K-Supermarket Rinteenkulmassa. Ruokakaupan eri osastot ovat tulleet vahvasti tutuiksi esimerkiksi kalamestarina, lihamestarina ja viimeksi tuorepuolen osastopäällikkönä.

Hannun kaupat työllistävät yhteensä 17 kaupan osaajaa.

Hannu harrastaa metsästystä ja kalastusta sekä joukkuepalloilulajeja. Perheeseen kuuluu myös tytär Venla (14).

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä. K-ryhmän uudessa liiketoimintamallissa yhdellä kauppiaalla voi olla useita kauppoja.

Kuva K-kauppias Hannu Niemelästä liitteenä.

Hannu Niemelän kaupat Pelkosenniemellä ja Kemijärvellä:

• 5/2017 alkaen: K-Market Pelkosenniemi (os. Sodankyläntie 8, Pelkosenniemi)
  • 10/2017 alkaen: K-Market Särkikangas (os. Pelkosenniementie 4, Kemijärvi)
  • 11/2017 alkaen: K-Market Kallaanvaara (os. Kallaantie 26, Kallaanvaara)

Ruokakaupan palveluiden lisäksi kaupoista löytyy asiakkaiden toivomia lähipalveluita kuten Matkahuollon pakettipalvelu, Osta & Nosta -käteispalvelu ja Veikkauksen pelit (pl. K-Market Kallaanvaara).

K-kauppias Hannu Niemelä, puh. 045 633 6724.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: