Harri ja Hannele Nevalainen kolmen K-Marketin kauppiaiksi Nokialla

Harri (55) ja Hannele (56) Nevalainen aloittavat 25.syyskuuta Nokialla K-Market Harjuniityn kauppiaina. Vuoden 2018 tammikuussa heidän luotsattavakseen siirtyy myös K-Market Koskenmäki ja huhtikuussa K-Market Linnavuori.  K-Market Harjuniitty on entinen Valintatalo ja kaksi muuta kauppaa entisiä Siwoja.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 18.9.2017

Uudet kauppiaat lupaavat panostaa tuotteiden tuoreuteen, valikoimien kehittämiseen, ostamisen helppouteen ja erinomaiseen palveluun. Valikoimiin tullaan lisäämään erityisesti lähituottajien tuotteita. K-market Harjuniityssä Nevalaiset uusivat heti aluksi hedelmä-, vihannes- ja leipäosastot ja lisäävät niiden valikoimia runsaasti myös paikalliset tuotteet huomioiden.

- Tulemme kauppiaina näkymään kauppojen arjessa. Kuuntelemme asiakkaita ja otamme asiakkaiden palautteet huomioon kehittäessämme kauppojamme. Toivommekin, että asiakkaat kertovat avoimesti toiveensa, jotta voimme kehittää kaupoista hyvien valikoimien ja erinomaisen palvelun kyläkauppoja nokialaisille, sanovat Harri ja Hannele.

Harri Nevalainen on työskennellyt kaupan alalla jo noin 33 vuotta, joista 15 vuotta kauppiaana. Hän aloitti kauppiasuransa Spar-kauppiaana, jonka jälkeen Nevalaiset ovat toimineet K-Supermarket kauppiaina Hämeenlinnassa ja Korsossa.

- Kauppiuudessa minua kiehtoo vapaus suunnitella kauppojen toiminta ja valikoimat yhdessä ammattitaitoisen henkilökunnan kanssa asiakkaiden odotukset huomioiden, sanoo Harri.

Nevalaisten kaupat työllistävät yhteensä kauppiasparin lisäksi noin 22 kaupan alan ammattilaista, jotka siirtyvät vanhoina työntekijöinä uuden kauppiaan palvelukseen. Myös Nevalaisten 25-vuotias poika Sauli on mukana perheyrityksessä ja tulee opiskelujensa ohella työskentelemään kaupoissa.

Vapaa-aikanaan Harri ja Hannele harrastavat lenkkeilyä, kuntoilua, luontoretkeilyä ja vaellusta.

Harri ja Hannele Nevalaisen kaupat Nokialla:
• 25.9.2017 alkaen K-Market Harjuniitty (os. Sipiläntie 2 )
• 15.1.2018 alkaen K-Market Koskenmäki (os. Vaahterakatu 2-4)
• 9.4.2018 alkaen K-Market Linnavuori (Linnavuorentie 15)

Lisätietoja: K-kauppias Harri Nevalainen, puh. 050 330 5785

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.