Henna ja Antti Helle ovat K-Supermarket Ylitornion uusi kauppiaspariskunta – tavoitteena iloisesti palvelevin ja ruokaisin kyläkauppa

Henna (34) ja Antti (34) Helle aloittavat K-Supermarket Ylitornion kauppiaina 1. lokakuuta. Uusi kauppiaspari tulee Ylitornioon Tornion Karungista, jossa he ovat toimineet K-Market kauppiaina.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 4.9.2017

Hennalla ja Antilla on takanaan jo pitkä kokemus työskentelystä kaupan alalla. He ovat toimineet K-Market Ruoka-Aitan kauppiaina Tornion Karungissa kolme ja puoli vuotta ja jatkavat kaupan luotsaamista kunnes sinne löytyy uusi kauppias. Ennen kauppiasuraa Henna ehti olla 11 vuotta töissä K-Market Kirsikassa Torniossa, jossa hän myös suoritti esimiesvalmennuksen ja K-kauppiasvalmennuksen, ja Antti puolestaan työskenteli kodintekniikkakaupan parissa 14 vuotta.

”Kauppiasurassa meitä kiehtoo mahdollisuus päästä kokeilemaan ja toteuttamaan itseämme. Meillä oli molemmilla ajatuksissamme ruokakauppiasura jo vuosia ennen kauppiaaksi ryhtymistä”, sanovat Henna ja Antti.

Hennan ja Antin tavoitteena on tehdä K-Supermarket Ylitorniosta alueen ylivoimaisesti paras, iloisesti palvelevin ja ruokaisin kyläkauppa.

”Tuorepuoli tulee olemaan meidän lempilapsemme, johon tulemme käyttämään kaikki mahdolliset resurssit. Herkkutorin kehittäminen on lähellä meidän molempien sydäntä, johtuen jo ihan puhtaasta rakkaudesta ruokaan”, sanovat Henna ja Antti.

Uusi kauppiaspari toivottaa asiakkaat tervetulleiksi tutustumaan heihin 1.lokakuuta alkaen ja lupaa henkilökuntineen palvella asiakkaita jokivarren tapaan ”lunkisti”.

”Tulemme näkymään vahvasti kaupan arjessa ja meitä on helppo lähestyä nykäisemällä hihasta ihan minkä asian vuoksi vaan. Olemme mahdollisuudesta innoissamme ja toivomme innostumisen tarttuvan myös asiakkaisiin.”

K-Supermarket Ylitornio työllistää 11 kaupan alan ammattilaista, jotka siirtyvät vanhoina työntekijöinä uusien kauppiaiden palvelukseen.

Henna ja Antti ovat molemmat lähes paljasjalkaisia jokivartelaisia. Kauppiasparin vapaa-aika kuluu pääsääntöisesti kotona ja keittiössä rohkeasti kokeillen. Henna käy mahdollisuuksien mukaan myös juoksemassa pyöreän liikkuvan pallon perässä. Round Table Finland - ja Ladies Circle Finland -toiminnat ovat myös lähellä kauppiasparin sydäntä. Ne ovat toimineet monessa asiassa hyvinä tukipilareina, joten Henna ja Antti pyrkivätkin niiden kautta verkostoitumaan mahdollisimman paljon.

Lisätietoja: K-kauppias Henna Helle, puh 040 778 1383, henna.helle@k-market.com

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.