Henni Asikainen aloitti K-kauppiasuransa K-Market Suvelassa Espoossa

Henni Asikainen on uusi K-kauppias ja aloitti 1.12. lähtien K-Market Suvelan luotsaamisen Espoossa.

– Hienoa päästä aloittamaan kauppiasura K-Market Suvelassa. Aloitan kauppiastaipaleeni tutustumalla Suvelan alueeseen ja sen asukkaisiin, ja tätä kautta lähden kehittämään kauppaa, josta löytyvät asiakkaidensa näköinen laaja valikoima sekä tarvittavat lähipalvelut, kertoo kauppias Asikainen.

– Panostan helppoon ja vaivattomaan asiointiin. Tavoitteenani on yhdessä henkilökunnan kanssa luoda K-Market Suvelasta valikoimiltaan laaja ja asiakkaidensa näköinen alueen paras lähikauppa, visioi Asikainen.

– Tulen näkymään vahvasti kaupan arjessa. Minut tullaan näkemään sekä hyllyjen välissä että kassalla. Aktivoidun myös kaupan sosiaalisen median kanavissa, sanoo Asikainen.

– Erityiskiitokset aiemmin K-Market Suvelassa toimineelle kauppiaspariskunnalle Johanna ja Jussi Heinoselle hyvästä yhteistyöstä kauppiasvaihdoksen aikana, sanoo Asikainen.

Heinoset jatkavat edelleen K-Market Kuurinniityn kauppiaina.

K-Market Suvela työllistää 6 työntekijää.

Henni Asikainen suoritti kauppiasvalmennuksen K-Market Tikkurissa ja K-Market DIXIssä kauppias Olli-Pekka Haimilan opissa. Hän työskenteli ennen kauppiasvalmennusta kiinteistöalalla erilaisissa tehtävissä kymmenen vuoden ajan, viimeisimpänä isännöitsijänä Apteekkien Eläkekassassa.

K-kauppias Henni Asikainen, p. 050 367 1397

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi