Henri Järvinen aloittaa kauppiasuransa K-Market Tahmelassa Tampereella

Henri Järvinen (27) aloittaa kauppiaana 23.10.2016 Uusi kauppias aikoo satsata K-Market Tahmelassa lähi- ja luomuruokaan.

KESKO ALUETIEDOTE 28.9.2016

K-Market Tahmela on Henri Järvisen ensimmäinen kauppa. Järvinen on valmistunut Hämeen ammattikorkeakoulusta liiketalouden koulutusohjelmasta. Varsinainen ura alkoi isän kaupassa Petäjävedellä vuonna 2007. Vuodesta 2012 Järvinen on työskennellyt K-Market Vehmaisissa, jossa hän suoritti myös kauppiasharjoittelun.

- Oman kaupan osalta odotan eniten sitä, että saan ryhtyä toteuttamaan ideoitani yhdessä asiakkaiden ja henkilökunnan kanssa. Hedelmä- ja vihannesosasto tulee olemaan kaupan vetonaula ja käyntikortti, kauppias Henri lupaa.

Kauppias aikoo satsata erityisesti lähi- ja pientuottajien tuotteisiin sekä luomutarjontaan. Myös koko kauppa uudistuu syksyn aikana.

- K-Market Tahmelassa on käynnistynyt remontti kauppiasvaihdon yhteydessä, valikoiman uudistusten lisäksi kalusteita uusitaan ja järjestelemme kaupan osastoja uudelleen. Toivonkin, että asiakkaat nykäisevät kaupalla hihasta ja tulevat kertomaan toiveensa, kaikki palaute on tervetullutta, kannustaa Henri.

Isoin urakka remontissa tehdään 11.-12.10., jolloin kauppa on kokonaan kiinni.

Vapaa-ajallaan Henri Järvinen harrastaa kitaransoittoa, lukemista ja kuntosalilla käymistä.

Lisätietoja: K-kauppias Henri Järvinen, puh. 040 764 2436

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.