Hiukkavaaraan rakennetaan uusi liikekiinteistö ja K-Market

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 9.2.2018

Kesko Oyj ja Hartela Pohjois-Suomi Oy ovat tehneet sopimuksen uuden liikerakennuksen rakentamisesta Oulun kasvavaan Hiukkavaaran keskukseen osoitteeseen Paraatikatu 8.

Liiketilan rakentaminen pyritään aloittamaan kesällä 2018, jolloin rakennus valmistuisi suunnitelmien mukaisesti kesäksi 2019. Liiketilan bruttoala on 2350 neliömetriä, ja rakennukselle on varattu 83 autopaikkaa.

Liiketilaan tullaan avaamaan uusi K-Market, minkä lisäksi tiloihin on mahdollisuus ottaa myös muita vuokralaisia.

"Hiukkavaaran alueelle on toivottu ruokakauppaa jo pitkään ja olemmekin tyytyväisiä päästessämme mukaan rakentamaan aluetta ja kehittämään kasvavan Hiukkavaaran palveluita. Kun alue lähivuosina rakentuu ja väkimäärä kasvaa, tilat mahdollistavat K-Marketin laajentamisen K-Supermarketiksi", sanoo K-ryhmän Pohjois-Suomen aluejohtaja Jari Saarinen.

”K-ryhmä on meille tärkeä kumppani, ja olemme Hartelassa rakentaneetkin vuosien mittaan useita liikerakennuksia yhteistyössä K-ryhmän kanssa. Nyt laadittu sopimus jatkaa osaltaan Hiukkavaaran alueen kehittymistä vetovoimaiseksi ja laadukkaaksi asuinympäristöksi, jonka suunnittelussa tärkeitä teemoja ovat alusta alkaen olleet pohjoisen kaupunkisuunnittelun ja talvikaupungin hyvät ratkaisut, laadukkaat palvelut sekä järkevä tietotekniikan hyödyntäminen elinympäristössä”, kertoo Hartela Pohjois-Suomi Oy:n toimitusjohtaja Markku Taskinen.

Pohjois-Suomen aluejohtaja Jari Saarinen, K-ryhmä, puh. +358 500 677 878, jari.k.saarinen@kesko.fi.
Hartela Pohjois-Suomi Oy:n toimitusjohtaja Markku Taskinen, puh. +358 50 343 1482.

K-ruokakauppojen asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-Citymarket, K-Supermarket, K-Market ja Neste K. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: