Hue Vo aloittaa K-kauppiasuransa K-Market Marjapaikassa Sonkajärvellä

K-Market Marjapaikka saa uuden kauppiaan, kun Hue Vo aloittaa kaupan K-kauppiaana lokakuun ensimmäinen päivä. Vo aikoo kehittää kaupasta täyden palvelun lähikaupan. Postin palvelut ja passipalvelut säilyvät ennallaan.

– Hieno mahdollisuus aloittaa oma kauppiasura K-Market Marjapaikassa. Uskon, että täällä minulla on mahdollisuus kehittyä kauppiaana ja kehittää kyseistä kauppaa jopa vieläkin paremmaksi. Edelliset kauppiaat ovat tehneet kaupassa loistavaa työtä, ja minun on hyvä jatkaa tästä, kertoo kauppias Hue Vo.

– Tavoitteena on tehdä asiakkaan ostosreissusta mahdollisimman sujuva ja vaivaton. Ajatus on, että kaupan pienestä koosta huolimatta samalla ostosreissulla pystyy saamaan kaikki tarvitsemansa samasta paikasta, jatkaa Vo.

– Kaupassa säilyy Veikkauksen ja Postin palvelut ja lisäksi tuttu passipalvelu. Tuotteiden tuoreuteen ja runsauteen panostetaan. Lisäksi kaupan oma paistopiste ja palvelutiski ovat palveluksessa aamusta iltaan. Asiakaspalvelu on erittäin tärkeää meille ja haluamme, että jokainen asiakas kokee itsensä merkittäväksi ja tervetulleeksi kauppaan, summaa kauppais Hue Vo.

Koulutukseltaan Hue Vo on kauppatieteiden maisteri ja valmistunut Itä-Suomen yliopistosta pääaineenaan yritysoikeus ja -talous. Hän on työskennellyt myös toimistotarvikkeiden vähittäisliikkeen yrittäjänä ja kansainvälisen yrityksen kirjanpidon ja taloushallinnon työtehtävissä. K-kauppiasvalmennuksen Vo aloitti marraskuussa 2017 ja yhdeksän kuukauden opintojen jälkeen hänelle tarjottiin kauppapaikkaa Sonkajärveltä.

K-kauppias Hue Vo, p. 045 201 4147

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi