• K-ryhmä/

Hyvää kannatti odottaa: uusi K-Market Iso Omena erottautuu asioinnin nopeudella ja yllättävän laajalla valikoimalla

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 16.11.2017

Uuden K-Market Iso Omenan avajaisia vietetään lauantaina 18. marraskuuta klo 9, länsimetron henkilöliikenteen käynnistyttyä. Kaupan avaavat Keskon pääjohtaja Mikko Helander yhdessä K-kauppias Toni Pokelan kanssa. Matinkylän metroaseman yhteydessä palvelevan kaupan valikoima on rakennettu vastaamaan niin työmatkalaisten kuin alueen asukkaiden tarpeita.

"Tunnelma on helpottunut, kun pääsemme vihdoin tositoimiin. Olen erityisen iloinen siitä, että kaupan henkilökunta saa nyt vihdoin oman kotipaikkansa", K-kauppias Toni Pokela sanoo. K-Market Iso Omena työllistää 15 kaupan alan ammattilaista.

Matinkylän alue on K-Citymarket Iso Omenaa vuodesta 2001 luotsanneelle kauppiaalle tuttu, ja alueella on odotettu pienemmän kokoluokan kauppaa. Matinkylän metroaseman yhteydessä bussiterminaalitasolla sijaitseva K-Market palvelee niin työmatkalaisia kuin lähialueen asukkaita. Valikoima on kaupan neliöihin nähden poikkeuksellisen laaja.

"Uusi K-Market on selkeästi nopean asioinnin paikka. Tuomme kaupan sinne, missä ihmiset liikkuvat. Siksi valikoimassa korostuvat take away -tuotteet sekä kaupassa itse valmistetut evästuotteet, ja uunimme on päällä aamusta iltaan", Toni lupaa.

"Kaupassa voi tehdä huoletta myös kaikki päivittäiset ruoka-ostokset, sillä valikoima on rakennettu lähialueen asukkaita ajatellen poikkeuksellisen laajaksi. Olemme hyödyntäneet K-Citymarket Iso Omenan asiakastietoa tarjotaksemme asiakkaillemme mahdollisimman osuvan valikoiman", kauppias kertoo hieman yli 400-neliöisestä kaupastaan.

Lokakuussa jo 20:nnen kauppiasvuotensa aloittaneelle Toni Pokelalle kyseessä ei ole hyppy tuntemattomaan. Ennen K-Citymarket-kauppiaaksi siirtymistään Toni palveli pitkään metromatkustajia Helsingin asematunnelin K-Market Kotikonnun kauppiaana.

• Matinkylän metroaseman yhteydessä sijaitseva K-Market Iso Omena avataan lauantaina 18. marraskuuta klo 9. Avajaisnauhan leikkaavat Keskon pääjohtaja Mikko Helander ja K-kauppias Toni Pokela. Paikalla avajaisissa ovat myös Keskon Etelä-Suomen aluejohtaja Timo Heikkilä ja K-Market-ketjun johtaja Jesper Åberg.
  • Kauppias Toni Pokela toimii myös K-Citymarket Iso Omenan kauppiaana.

K-kauppias Toni Pokela, puh. 040 547 8346.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: