Ilkka Korhonen K-Market Kerman uudeksi kauppiaaksi Heinävedellä

K-Market Kerman kauppias vaihtuu vuodenvaihteessa. Uutena kauppiaana aloittaa 1. tammikuuta Ilkka Korhonen (37).

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 14.12.2017

Kauppiasuransa Heinävedellä aloittava Ilkka Korhonen on työskennellyt aiemmin K-Supermarketissa osastovastaavana, K-Citymarketissa elintarvikepuolen myymäläpäällikkönä ja suorittanut kauppiasharjoittelun K-Market Nuotassa Polvijärvellä. Hän on koulutukseltaan yritystoiminnan merkonomi ja suorittanut lisäksi Kaupan esimiehen erikoisammattitutkinnon sekä Kaupan valmentaja -koulutuksen.

”Kauppiasura on ollut pitkäaikainen haaveeni. Siinä minua kiehtovat haasteellisuus, vastuullisuus sekä mahdollisuus vaikuttaa asioihin”, kertoo Ilkka.

K-Market Kermassa Ilkka lupaa jatkaa edellisen kauppiaan viitoittamalla tiellä.

”K-Market Kerma on mukavan oloinen kauppapaikka, joka on ollut hyvissä käsissä. Aion jatkaa kaupan kehittämistä entistä paremmaksi ja viihtyisämmäksi paikaksi tehdä päivittäiset ostokset”, uusi kauppias lupaa.

”Toivotan tervetulleeksi kaikki niin vanhat kuin uudetkin asiakkaat. Tehdään yhdessä K-Market Kermasta kauppa, jossa olisi kiva käydä.”

K-Market Kerma työllistää noin viidestä kuuteen kaupan alan ammattilaista, jotka siirtyvät vanhoina työntekijöinä uusien kauppiaiden palvelukseen.

Uusi kauppias perheineen asuu Lehmossa. Perheessä on 3-, 5-, 10- ja 11-vuotiaat lapset ja Ilkan vapaa-aika kuluukin pitkälti lasten harrastusten parissa.

Lisätietoja: K-kauppias Ilkka Korhonen, puh. 044 366 9295

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.