Ilkka Rantala kauppiaaksi uuteen K-supermarket Martinlaakson Ostariin Vantaalle

Ilkka Rantala aloittaa kauppiaana toukokuussa 2017 avautuvassa uudessa K-supermarket Martinlaakson Ostarissa Vantaalla.

KESKO ALUETIEDOTE 13.2.2017

Ilkka Rantala on toiminut K-kauppiaana jo yli kymmenen vuotta, ensin Lahdessa K-Market Omenassa ja sen jälkeen K-Market Jokelassa, joka vuonna 2010 laajennettiin K-supermarketiksi.

Toukokuussa avautuvasta K-supermarket Martinlaakson Ostarista tulee moderni ja monipuolinen lähikauppa, jossa korostuvat ruokatrendit sekä perinteinen palvelutiski. Tarkoitus on panostaa erityisesti kalaan.

- Tarjoamme ratkaisuja kaiken kokoisten perheiden päivittäisiin Mitä tänään syötäisiin -pohdintoihin. Muodostamme valikoimamme asiakkaita kuunnellen, kertoo Ilkka Rantala. Asiakkaat voivat kertoa omia toiveitaan jo ennen kaupan avautumista kaupan Facebook-sivulla, hän vinkkaa.

Uusi K-supermarket sijaitsee nimensä mukaisesti Martinlaakson Ostarilla Martinlaakson aseman vieressä osoitteessa Kivivuorentie 4, Vantaa. Autolla liikkuvat voivat käyttää ostoskeskuksen lämmintä parkkihallia, mikä on iso etu varsinkin talviaikaan. Myyntipinta-alaa on noin 1300m2. Kauppaan tulee perinteisten kassojen lisäksi itsepalvelukassoja.

- Kaupasta tulee viihtyisä ja sopivan kokoinen ostospaikka. Aloitamme avainhenkilöiden rekrytoinnin välittömästi. Palkkaamme yhteensä noin 20 kaupan ammattilaista rakentamaan modernia ruokakauppaa Martinlaaksoon ja palvelemaan alueen asiakkaita, sanoo kauppias Ilkka Rantala.

Lisätietoja: K-kauppias Ilkka Rantala, puh. 0400 726 040

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

Yrityksestä

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai eikä Nilsiä Punavuori. Meille ei ole olemassa keskivertoasiakasta – siksi jokainen K-ruokakauppa on erilainen, asiakkaidensa näköinen. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.